[1z] sprawdzennie ciśnienia speżania
[1z] sprawdzennie ciśnienia speżania
Ze względu że nie znalazłem odpowiedniego tematu opisującego jak krok po kroku zmierzyć kompresje w zetorku czy jest jakiś sposób aby kręcąc rozrusznikiem pompa nie podawała paliwa czy nie wyskakują jakieś błędy ze względu na odłączenie wtrysku sterującego i rożne przydatne informacje i uwagi na ten temat jeśli temat nadaje się bardziej do działu napraw proszę o przeniesienie :mrgreen:
Jak masz zamontowane wtryski to po odłączeniu kostki z tyłu pompy (tej z trzema kabelkami) paliwo szło nie będzie i samochód nie odpali, a jak odkręcisz wtryski to i tak trochę paliwa poleci. Co do błędów to na pewno się pojawią, tyle że jak wszystko poskładasz to nie będą miały żadnego wpływu na pracę silnika.
Odciąć paliwo możesz w sposób opisany przez kolegę wyżej, co do sprawdzenia musisz mieć oczywiście manometr do Diesla i odpowiednie końcówki, zalazy jakimi końcówkami będziesz dysponował, ciśnienie sprężania na poszczególnych garach możesz sprawdzić mantrując w miejsce wtryskiwacza lub w miejsce świecy żarowej dane będa właściwe, ciśnienie powinno sie wachać o ile dobrze pamiętam od 27 do 31 bar jesli wartość jest inna prosze o poprawe:) Koniecznie musisz sprężanie sprawdzać na zimnych zupełnie silniku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Minimalne dopuszczalne 19 bar ,ale raczej nie spotykane tak niskiepancurp10 pisze:ciśnienie powinno sie wachać o ile dobrze pamiętam od 27 do 31 bar j
bez przesady ,optymalnie jak silnik ma temp.25-30 stopni ...sprawdzanie kompresji ponizej zera nie wskazane ...pancurp10 pisze:Koniecznie musisz sprężanie sprawdzać na zimnych zupełnie silniku.