[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Turkusowe rozpoczęcie sezonu chyba dopiero w maju (oby przed Nysą), bo coś wolno wszystko mi idzie. Dopiero śrubki do dwóch ostatnich felg mam do odbioru po chromowaniu.
Pokój wyglądał tydzień temu tak:
A tak Dunlop 225/35/18 na 10x18:
Waham się czy zostawić Yokohamę, czy tego Dunlopa zapodać, który ma węższy bieżnik o około centymetr mimo tego samego rozmiaru opony.
Roboty jeszcze mam mnóstwo, a ledwo zacząłem dziś lakierowałem nowy zawias.
Mam do założenia kierownicę, short shifter, nową tylną kanapę, wspawać fotele i podłokietnik, dopieścić grill RS2, zmontować car audio, założyć koła, zawias, wydech i cuda pod maską. Do tego oczywiście sporo detali, których nie chcę pominąć.
Pokój wyglądał tydzień temu tak:
A tak Dunlop 225/35/18 na 10x18:
Waham się czy zostawić Yokohamę, czy tego Dunlopa zapodać, który ma węższy bieżnik o około centymetr mimo tego samego rozmiaru opony.
Roboty jeszcze mam mnóstwo, a ledwo zacząłem dziś lakierowałem nowy zawias.
Mam do założenia kierownicę, short shifter, nową tylną kanapę, wspawać fotele i podłokietnik, dopieścić grill RS2, zmontować car audio, założyć koła, zawias, wydech i cuda pod maską. Do tego oczywiście sporo detali, których nie chcę pominąć.
Jeszcze muszę to przemyśleć dziś przejechałem się na Dunlopie i ku mojemu totalnemu zdziwieniu nie słychać ich w ogóle. A opinie mają głośnych i szumiących...Kolczat pisze:bierz Yoko, ja wezme Dunlopy
RH ZD 10x18" ET54 z dystansem 21mm - finalnie ET33 oparło się na wahaczu belki:
Głębiej się nie da wcisnąć 10".
ET23 już to jakoś wygląda:
Jednak po ostrej jeździe również po dziurach raz przytarło w błotnik, jednak nic się nie stało. Ale to sygnał, że troszkę ET większe jest potrzebne, albo wyciągnąć bardziej błotniki.
Nagrałem nawet filmiki jak pracuje zawias podczas jazdy
Na pewno ustawię tył na max twardość, bo teraz mam na pół. Ale zostaje mi pomyśleć czy rozstawić koła szerzej (ewentualnie tylko szersze opony dać), czy opuścić budę niżej...
Poza tym car audio dzięki radom mgruszckiego montuję
Koło fajne, ale audi będzie w tym sezonie na poszerzonych RH PD1 z ubiegłego sezonu. Teraz 9,5" przód rant 3" tył 10" rant 3,5".
Na foto rant jest tylko 2,5" a felga ma 10x18" dzięki szerokim bębnom.
Kolczat, kiedy Ci nie obcierało? W Żerkowie miałeś 215/40 i cała krawędź opony była zjechana od przycierania w błotnik. Na błotnikach miałeś pełno gumy :-> ja chcę tego uniknąć.
Uwielbiam przymiarki i wyliczenia kół
Na foto rant jest tylko 2,5" a felga ma 10x18" dzięki szerokim bębnom.
Kolczat, kiedy Ci nie obcierało? W Żerkowie miałeś 215/40 i cała krawędź opony była zjechana od przycierania w błotnik. Na błotnikach miałeś pełno gumy :-> ja chcę tego uniknąć.
Uwielbiam przymiarki i wyliczenia kół
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
jak się czyści systematycznie, to niema problemuMortiis pisze:jak widzę skręcane w polerce to aż mnie ściska na myśl o czyszczeniu
ps. nie lubie zaglądać w Twój temat, bo masz cholerną możliwość skręcania felg w odpowiednie rozmiary, a jeśli tego byłoby mało, to model ZD niszczy mnie swoją "prostotą" może w innym sezonie :oops:
powodzenia i do zobaczenia za kilka ciepleszych weekendów mam nadzieje, bo ostatnio niebyło za bardzo czasu na rozmowę
pzdr