[B4 1.9TDI 1Z] Charakterystyka pływaka 1Z
[B4 1.9TDI 1Z] Charakterystyka pływaka 1Z
Witam wszystkich sympatyków. Chciałbym aby w tym temacie wpisywali się użytkownicy silników 1Z tylko. Otóż jestem w trakcie kalibrowania wskazań zegarów od A4-ki (zegary 8D0919035R UK NSI data prod. 11-96 złącza 2x26pin i 1x4pin, bez FIS, dodatkowe wskaźniki ładowania i temp. oleju) do mojej 80-ki i oczywiście jest przy tym sporo do regulacji- między innymi wskaźnik paliwa. Dzięki zainteresowaniu i wpisom znalibyśmy impedancję pływaka przy stanie zbiornika dla: 0, 1/4, 1/2, 3/4 i 1/1. Dane te pomagą mnie oraz na pewno nie jednemu użytkownikowi, który będzie takie rezanko robił. Zrobiłem pomiar (oczywiście na zegarach Audi 80) gdy wskazówka była na pierwszej czerwonej kresce: 183ohmy, po zalaniu 30 litrów ON wskazówka powędrowała minimalnie za połowę skali a miernik wskazał 79ohmów. Wychodzi na to, że w Audi 80 im więcej paliwa tym mniej ohmów pokazuje pływak. Po założeniu zegarów od A4 wskaźnik jest na full (przy stanie okolo 1/2 baku) zauważyłem, że wskaźnik ten nie działa na odwrót tak jak w przypadku A6 tzn po przejechaniu okolo 150km wskazówka odchyliła się w lewo. Teraz potrzebuje danych aby wymyślić jakiś układ (może same rezystory) aby wskazywało dobrze, w ostateczności zakupię pływak od A4. Mam nadzieję, że temat się rozwinie i nie poleci do kosza
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu