Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT LPG] spalanie 20l/100km brak mocy, max 140km/h

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 20 sty 2012, 17:36

Odświeżając temat, walczę z zamuleniem <ok> Ale przypomniało mi się że sam zakładałem mikser od LPG i teraz nie bardzo wiem o jaką podkładkę chodzi czytałem cały temat, byłem w Intercarsie i ziomek mi pokazał tylko ten element gumowo metalowy na samym spodzie za 119zł. Mówi że nie ma innej podkładki, więc może ma ktoś zdjęcie jej ? najlepiej z boku bo nie wiem jaka gruba jest, ja wywaliłem podkładkę czarną plastikową i w zamian jej jest mikser.

idę rozłożyć tam wszystko i zobaczę co i jak.

A i pisaliście o dolocie, ja nie mam tej plastikowej puszki od ukł. dolotowego idzie wąż po prostu w lampę, ma to znaczenie? bo widziałem część z Was tez tak robi. ;-)

[ Dodano: 2012-01-20, 18:57 ]
Tak u mnie to wygląda : Obrazek

Miałem czarną podkładkę 1cm grubą ale ją wywaliłem jak zakładałem mikser, to o tą chodzi? Jak tak to trochę bez sensu bo mikser ma grubość 1cm i zastępuję tamtą podkładkę.

Idę szukać tej czarnej podkładki <osohozi>

montowaliście wszystko na sucho czy na silikon?

[ Dodano: 2012-01-20, 19:41 ]
jeszcze chwilę poprowadzę monolog, mam nadzieję że ktoś odpisze ;-)

zamiast tej podkładki 1 cm bakelitowej chciałem wsadzić stary mikser z powiększonym otworem, i tym samym uzyskałem chyba odpowiedź że to nie chodzi o tą 1cm podkładkę ponieważ w takim ułożeniu śruby są za krótkie.

Idę wyciąć z gumy podkładkę 4mm, najlepiej jak by ktoś wsadził zdjęcia zdemontowanej tej podkładki żeby było jasno wiadomo o co chodzi <ok>

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 23 sty 2012, 15:31

Dokładnie ... Jak to zrobić? Nie znam się na typowych nazwach typu mikser itd tylko domyślam się o co chodzi. Najlepiej niech ktoś wytłumaczy szczegółowo i zanieści zdjęcia. Bo ja to rozumiem tak: zdjąć obudowę filtra odkręcając 4 nakrętki. I tam założyć ta podkładke zrobiona własnoręcznie założyć na to filtr powietrza. O to chodzi??

[ Dodano: 2012-01-23, 16:35 ]
Czy moze chodzi o gume pod przepustnica o grubosci okolo 4 mm?

miker83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 lis 2010, 11:41

Post autor: miker83 » 10 lut 2012, 17:19

davideks pisze:wydaje mi się że chodzi tu raczej o podkładkę miedzy dolnym i górnym zespołem wtryskowym a nie o podstawę wtrysku. Jeśli tak to nie jest ona gumowa tylko gruba papierowa.



a mi sie wydaje a raczej na pewno tak jest ze jest to bekalitowa ( nie papierowa) przekładka ( nie podkładka) termiczna powinna sie znajdowac miedzy dolnym a gornym zespolem wtryskowym w przypadku instalacji lpg powinna byc zalozona miedzy mixerem a gorna czescia wtrysku! a cieka papierowa miedzy dolnym zespolem a mixerem !

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 10 lut 2012, 19:22

Oczywiscie, że przy montażu miksera lpg nalezy wywalić podkładkę ebonitową. MaXuS, u Ciebie jest w porządku.

Awatar użytkownika
zulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2010, 12:12
Lokalizacja: DDZ

Post autor: zulus » 16 lut 2012, 01:13

niepowtarzalny8 pisze:zacznij od regulacji ale tylko i wyłącznie u fachowca bo samemu nie znając się można coś zmaścić i bedzię jeszcze gorzej

dobry gazownik??
na googlach poszukaj tam coś znajdziesz napewno ale myśle że ktoś z kolegów forumowiczów będzie miał namiary na kogoś konkretnego
jeśli chodzi o fachowca LPG to polecam http://www.moderngaz.pl/dysze.php
>odpowiada na pytania e-mailem lub telefonicznie
>można się umówić na spotkanie w warsztacie
>NAPRAWDĘ POLECAM

[ Dodano: 2012-02-16, 01:19 ]
proxyl pisze:Witam, samochód mam w rękach od tygodnia więc jeszcze niewiele w nim sprawdziłem ale pierwsze co mnie mocno zaniepokoiło to spalanie lpg w granicach 20l. Pytanie jest takie, od czego zacząć szukanie problemu. Mocy ma ale tylko do 100 dalej już nie ciągnie, silnik się nagrzewa szybko pracuje równo, pod korkiem minimalnie masełko no ale zima i nie wiem jak poprzednik jeździł. Jedynie podczas przyspieszania tak miedzy 3tys a 4tys obrotów jest moment jakby trochę osłabł. Jeżdżę w cyklu mieszanym. Instalacja II generacji levato. Poprzednio miałem b3 z silnikiem 1,8 przez 3 lata tylko na lpg, sam regulowałem parownik i spalanie nie przekraczało 10l a teraz taki zonk a sam już nie będę dłubał bo mi się wiedza na gaźniku kończy i I generacji:P.

pozdrawiam forumowiczów.
proszę o namiary do mechanika /gazownika w Krakowie znającego się na ABT
NAMIARY NA GAZOWNIKA http://www.moderngaz.pl/dysze.php
>TEL 507852323
>e-mail - a.rama@wp.pl

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 16 lut 2012, 23:40

karolas123, czemu twierdzisz że się ja wywala?? Montuje instalację gazowe i tyle wiem że bez niej samochód nie gdzie... Czemu?? Z moich przypuszczeń nie ma dostatecznie dużych zawirowań powietrza które mieszkają gaz z powietrzem... Sam u siebie z tym walczyłem i wiem że jeśli ta przekładka jest u góry to jest ok a jeśli na dole to czegoś brakuje... Tyle ode mnie...

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 17 lut 2012, 09:18

Śmiem, obalić Twoja teorie, że samochodowi czegoś brakuje. Model przepustnicy i wtrysku został zaprojektowany tak by rozpylone paliwo omywało przepustnicę. Przy maksymalnym wychyleniu przepustnicy doskonale widać ze lej paliwa zbiega sie idealnie w miejscu przepustnicy, a przy średnio wycholonej przepustnicy omywa ją cała. Nie jest to wykonane w ten sposób bez powodu ponieważ paliwo trafiajace na przepustnice w ten sposób jest dodatkowo rozbite a co za tym idzie po dotraciu do zaworu jeszcze lepiej wymieszane z powietrzem. Jesli podniesiesz ukad wtryskowy o mikser jeszcze podkładke to Twój lej wtrysku bedzie trafiał na przewęzenie miksera badz przed przepustnice, gdzie bedzie sie skraplał i wymieszanie z powietrzem nie bedzie tak efektywne. Montowanie podkładki pod mikser ma podobny skutek, tyle ze paliwo kropli nie miedzy mikserem a przepustnicą. Na koniec dodam , ze nie dalezy tego robić jescze z jednego powodu, po podniesieniu i załozeniu patelni, nie da sie zamontowac zaroodpornego przewodu na kolektor wydechowy oraz cały zespół nabiera drgań.

gadgad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 01 mar 2012, 20:12

Post autor: gadgad » 14 mar 2012, 10:12

Ja swoim 2.0 ABT przejechałem 45km na 10 l (30pln) gazu, czy 60- litrowy zbiornik lpg może być przyczyną tego, że tak mało przejechałem na gazie? Instalka II gen (tzn. mam silniczek na wężu do miksera). Reduktor po regeneracji, 100 km przejechane ma.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 14 mar 2012, 14:26

Jeśli to było pierwsze tankowanie jakie miałeś jest to mozliwe, w innym wypadku to nie zbiornik, nie ma nic do tego.

gadgad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 01 mar 2012, 20:12

Post autor: gadgad » 14 mar 2012, 17:48

Znalazłem nieszczelność w przewodzie tankowania gazem, przez przypadek usłyszałem syczenie z tyłu samochodu, gdy zacząłem ruszać rurką przy zaworze tankowania, zaczęło bardziej syczeć. dla bezpieczeństwa zakręciłem zawór od strony tankowania i syczenie ustało. Ostatnio zatankowałem w czwartek za 30 pln przejechałem 40km. Przez weekend i poniedziałek nie jeździłem i przez ten czas sie ulotniło. Dzis zalałem za 60pln i też by pewnie uciekło gdybym się nie zorientował (a wtedy by było bardziej szkoda).

Okoń
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 sty 2011, 10:07
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Okoń » 07 kwie 2012, 23:58

Mam podobny problem, od kilku dni spalanie ma masakryczne, instalacja I generacji, wczoraj zalałem prawie 20 litrów, przejechałem 60 parę kilometrów a dziś było pusto, wydaje mi się że jest zamulony, nie wiem czy jest to połączone ale dziś zauważyłem brak oświetlenia licznika, reszta pali czyli światła rejestracji z tyłu oraz oświetlenie w środku, gdzie szukać przyczyny obu przypadków ?

ssmario5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 08 sie 2007, 22:26
Lokalizacja: śląsk

Post autor: ssmario5 » 13 kwie 2012, 12:14

śledzę wątek i ciekaw jestem na jakim etapie jest temat ?

michal84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:45
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: michal84 » 28 kwie 2012, 00:07

Witam ,podepne sie pod temat. Mam zakupiony nowy mikser palnikowy 38mm i takie mam pytanie jak go zamontowac, czy dziurkami do przepustnicy czy do wtrysku.

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 28 kwie 2012, 13:06

do przepustnicy bo gaz ma lecieć na kolektor a ie zawracać na wtrysk... <ok>

michal84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:45
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: michal84 » 28 kwie 2012, 19:37

witam ,wlasnie jestem po wymianie miksera (z 34mm szczelinowy na 38mm palnikowy) najpierw zrobilem tak jak koledzy radzili ,czyli mikser na przepustnice i przekladka ebonitowa, potym zabiegu na benzynie super ale na gazie srednio musialem sporo zdlawic dolot powietrza zeby to jakos chodzilo. jako ze z jazdy na gazie bylem srednio zadowolony, postanowilem obrucic mikser (poprzednio bylo palnikiem do przepustnicy a teraz jest palnikiem do wtrysku) i oczywiscie przekladka zdemontowana. po tym zabiegu jest super na lpg ciagnie tak samo jak na pb . Z tego wychodzi ze mikser szczelinowy to nie to samo co mikser palnikowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl