
Jak gdzieś kiedyś pisałem od jakiegoś czasu choruję na Coupe. Choroba na tyle się rozwinęła że stało się :mrgreen:
Zakupiłem w ubiegły piątek Coupet'ę :mrgreen:
Audi Coupe Colour Edition 1992 r. 2.3 NG zakupione pod Wrocławiem.
Kod lakieru: LZ5U indigo perleffect, dokładniej na temat koloru wypowiem się jak wypoleruję lakier, w cieniu czarny, w słońcu wpada pod granat. Na lpg po założeniu zrobione około 5tyś km, gaz ładnie chodzi zarówno na gazie jak i benzynie

5 zylinder sound :mrgreen:
Wyposażenie:
- el. szyby
- el. i grzane lustra
- el. szyberdach
- ABS (rozłączany)
- dodatkowe zegary
- pakiet kamei
- ori końcowy tłumik SUPERSPRINT
Kilka słów na temat silnika. Przez całą trasę (470km) nie miałem możliwości pociśnięcia po autostradzie bo była pęknięta chłodnica którą pokleiliśmy i nie chciałem by to puściło przy większych obrotach. Do tego prawy amor jest chyba doszczętnie wylany, na tyle że strach było szybciej jechać. 3tyś obrotów nie przekroczyłem i jak się później okazało powyżej tych obrotów ciekawie się pod maską dzieje :shock: Minąłem Rzeszów i wtedy heja, oczy miałem jak 5zł :shock: :shock: :shock: Wiedziałem że NG ładnie brzmi, ale że aż tak to sobie sprawy nie zdawałem :!: Osiągi także świetne. Silnik zalany niestety minerałem, ale niebawem wleję 10W mobila. Ciśnienie na jałowym przy rozgrzanym silniku wynosi trochę ponad 2 bary, więc jest super

Co do planów to wiadomo wszystko zależy od funduszy, ale coś na pewno podziałam. Powiem tyle, że nie będzie to seryjna coupeta, ale zrobiona ze smakiem, nie będzie tak jak limo, ale mam nadzieję że będzie ładnie

Popracować muszę także przy lakierze bo jest porysowany, pozaprawiam ubytki i na razie musi starczyć

Z tego miejsca chciałbym pozdrowić Pawła i chętnie zobaczę jak swoim SB objeżdża zdrowe NG :lol: Co do dźwięku to SB faktycznie lepiej brzmi niż kiblowate NG :lol:
Wielkie dzięki dla Harry'ego za obejrzenie autka i pomoc przy klejeniu chłodnicy oraz dla górnik'a za oszczędzenie mi trasy do Lublina


Kilka fotek zrobiłem na szybko, jak ogarnę autko to będzie więcej fot.



Więc tak:
zawiecha praktycznie zrobiona, wymieniłem:
- tuleje wahaczy
- tuleje kołyski
- sworznie wahaczy
- klocki z tyłu
- nakrętka amora (stara była urwana i wkład się trzymał tylko u góry :shock: , nie wiem jak wróciłem z Wrocławia :shock: )
- olej 10W40 Mobil (był 15W40 castrol)
- filtr oleju Bosch
Po zrobieniu dołu zaczęły się odzywać poduchy i łożyska na mcpersonie, ale to za rok ogarnę ten temat,przy okazji jakiś bonus wskoczy :mrgreen:
Krokowca także muszę przeczyścić, kiedyś pewnie świece, kable, kopułka i palec, wymienić pasuje podnośnik szyby kierowcy bo się ciepło robi. Pęknięta chłodnica także musi być wymieniona, do tego nowy płyn. Najgorsze to lakier, który trzeba jechać papierem a później 3 pastami

Dam radę. :mrgreen:
Jak to ogarnę to będą mody, ale to pewnie za rok


- komplet szklanek
- uszczelkę pod klawiaturą
- uszczelniacz na wałek
Na szczęście okazało się że to akurat one były sprawcą głośnego łomotu spod maski :-> Teraz trzeba jeszcze wymienić chłodnicę wraz z płynem i krokowca



na razie tak zostanie bo kasy brak, ale kiedyś kto wie....
:mrgreen:


- vacum pompa
- aparat zapłonowy
- poduchy amortyzatorów
- łączniki stabilizatora
- gumy na stabilizatorze
- chłodnica + nowy płyn
- filtr powietrza
- uszczelniacz wybieraka skrzyni biegów
- uzupełniony olej w skrzyni
- przetoczone tarcze z tyłu
- żarówki (drogowe i mijania) OSRAM Night Breaker
... pozostało jeszcze:
- czujnik temperatury
- rozrusznik
- pompka centralnego
- podnośnik szyby kierowcy
- siłowniki klapy
- prawa tylna lampa


tak było przed:
:roll:
a tak jest po:


- Regeneracja alternatora i rozrusznika
- Czyszczenie przepustnicy (przy okazji wyeliminowana nieszczelność)
- Wykonany został OCT
- Wyczyszczony czujnik temperatury
- Przewody zapłonowe (Bosch)
- Świece zapłonowe (DensoTT W20TT)
- Kopułka i palec (Beru)
- Olej Valvoline Maxlife 10W40
- Filtr oleju (Knecht)
- Ustawienie gazu (było za bogato, po regulacji spalanie spadło)
- Pompka centralnego
- Siłowniki klapy tył
Pozostało jeszcze:
- podnośnik szyby kierowcy
- prawa lampa tył
- regeneracja reduktora

felgi: S-line 17/7,5 ET35
opony: 205/50/17 (2x Continental, 2x Michelin)
Pozdrawiam
