Witam
Zacznę od tego że nie ma żadnych dziwnych objawów obroty w normie, przyspieszenie chyba też a spalanie około 20l i na trasie przy spokojnej jeździe nie spada poniżej 15l. Gdzie w okolicy warszawy można to zdiagnozować lub co sam mogę sprawdzić??
[B4 2.0 16v] Mega spalanie silnik ACE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 06 paź 2008, 11:01
- Lokalizacja: nysa
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
W tym silniku Vagiem to se możesz, Poszukać miłości albo szczęścia.
Miernik w ręke z forum weż schematy i opisy jak sprawdzać oporność poszczególnych czujników. Zmierz opór sondy i czujnika temp, później regulator ciśnienia, odłącz wtrysk rozruchowy. Jeszcze możesz zmierzyć potencjometr wychyłu tarczy spiętrzającej.
Ze złych wiadomości to jesteś sam bo nikt tego nie naprawi i nie pomoże.\
I jesteś sam i kilka osób z forum, mechanicy się tego nie tykają.
Bo nie wiedzą.
Jak coś pomogę i doradze.
Miernik w ręke z forum weż schematy i opisy jak sprawdzać oporność poszczególnych czujników. Zmierz opór sondy i czujnika temp, później regulator ciśnienia, odłącz wtrysk rozruchowy. Jeszcze możesz zmierzyć potencjometr wychyłu tarczy spiętrzającej.
Ze złych wiadomości to jesteś sam bo nikt tego nie naprawi i nie pomoże.\
I jesteś sam i kilka osób z forum, mechanicy się tego nie tykają.
Bo nie wiedzą.
Jak coś pomogę i doradze.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja jak brałem się za regulacje to zaczeły się dziać rzeczy typu wlewam bańkę 20 litrów odpalam kopci jak smok pół godziny pracy silnika i silnik gaśnie. Co sie stało? Co sie stało? znów coś zepsułem? Nie brakło paliwa. Spalanie chyba ze 40 litrów na sto.
Silnik ciężki do ogarnięcia.
Pisz do takich ludzi jak ziemor. Według mnie ma naprawdę sporo wiedzy a do tego jest potrzebny elektronik z zamiłowania.
Silnik ciężki do ogarnięcia.
Pisz do takich ludzi jak ziemor. Według mnie ma naprawdę sporo wiedzy a do tego jest potrzebny elektronik z zamiłowania.
Lejące wtryski, czujnik temperatury do ECU[podaje cały czas niską temp plynu chłodzącego], nie dzialajaca sonda lambda, to wszystko jest do sprawdzenia za pomocą najprostszego miernika elektronicznego, szukaj na forum.
Zacznijmy od czujnika temp. z tylu glowicy, 2piny, bialy, podepnij sie pod kabelki do niego miernikiem po uprzednim rozgrzaniu auta i powiedz jaka opornosc[Ohmy] pokazuje miernik i jaka temp wskazuje wskaznik na desce.
Zacznijmy od czujnika temp. z tylu glowicy, 2piny, bialy, podepnij sie pod kabelki do niego miernikiem po uprzednim rozgrzaniu auta i powiedz jaka opornosc[Ohmy] pokazuje miernik i jaka temp wskazuje wskaznik na desce.