[B3 PM] wężyk od przyspieszacza zapłonu .
[B3 PM] wężyk od przyspieszacza zapłonu .
Witam. czy może mi ktoś wytłumaczyć , jakie ma zadanie , ten wężyk co idzie do przyspieszacza zapłonu przy aparacie zapłonowym ? Dziś mi się ,,stopił", i przerwał.
bez niego nie odczuwam żadnych zmian w pracy silnika.
bez niego nie odczuwam żadnych zmian w pracy silnika.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie To wreszcie się wszystko wyjaśniło. czyli mam monotronic i wężyk muszę podpiąć .
Jeszcze jedna sprawa , czy takie wężyki kupuje się np. do konkretnej rzeczy, czy po prostu są uniwersalne i się dobiera ile trzeba? pytam bo chce wymienić wszystkie wężyki od podciśnień.
Jeszcze jedna sprawa , czy takie wężyki kupuje się np. do konkretnej rzeczy, czy po prostu są uniwersalne i się dobiera ile trzeba? pytam bo chce wymienić wszystkie wężyki od podciśnień.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie ma co patrzeć na etkę. Popatrz się na inne silniki PM były dwie wersje i na tym polegały one że w przypadku pierwszej kąt wyprzedzenia był mechaniczny dlatego gruszka przy aparacie i kat wyprzedzenia elektroniczny brak gruszki przy aparacie.
Zapytam jeszcze o jedno cewka okrągła walcowata czy z modułem podobna do abt?
Zapytam jeszcze o jedno cewka okrągła walcowata czy z modułem podobna do abt?