Deskorolka
Kolczat Seginy czyli felgi z Mercedsa CL wygladaja całkiem fajnie. Jedyny ich minus jest taki ze zasłaniaja piekne tarcze hamulcowe zamontowane np. z Porsche. :lol:
Dane techniczne :
5x112 Umbau
Daimler Felgen "Segin" in 8x18 ET44 mit 225/35 R18
40er Federn von ATZ mit originalen Dämpfern
15er Platten Vorne und 20er Hinten somit ET29 an der VA und ET24 an der HA.
VA - przednia oś
HA - tylna oś
Ostatnio zwykłe fabryczne alufelgi wrociły do łask i teraz to jest hit sezonu. Do tego jakaś baloniasta opona. :lol: Podobno niektóre dziewczyny na zlotach widząc takie Cabrio sciagają majtki przez głowę. :lol:
Dane techniczne :
5x112 Umbau
Daimler Felgen "Segin" in 8x18 ET44 mit 225/35 R18
40er Federn von ATZ mit originalen Dämpfern
15er Platten Vorne und 20er Hinten somit ET29 an der VA und ET24 an der HA.
VA - przednia oś
HA - tylna oś
Ostatnio zwykłe fabryczne alufelgi wrociły do łask i teraz to jest hit sezonu. Do tego jakaś baloniasta opona. :lol: Podobno niektóre dziewczyny na zlotach widząc takie Cabrio sciagają majtki przez głowę. :lol:
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
jak maja urywac jak to zielone cabrio ma opone 225/35/8J, do tego obnizenie dupiate bo pewnie jakies 60/50, jak sie wsadzi nalesnik i spusci do maks mozliwosci i zdejmie sie ten ochydny klar i doprowadzi do porzadnego lustra oraz wyprowadzi felge idealnie do samego blotnika to wtedy bedzie robilo robote, Julek dzieki wielkie, napewno zadzwonie z ciekawosci, bo raczej bym ich nie bral, za bardzo styrane no i ceny to maja jak z kosmosu, tym bardziej za komplet 8J
Dystans zmieniający rozstaw z 4x100 na 4x108 - 15mm. ZW1 z rantem 3,25" - 10x17" ET35, czyli finalne ET=20, zatem prawie to samo 2mm różnicy. I to samo co Brock B1 10x17".Niki20 pisze:Bez trudu jak bez trudu bo na 4x108 ciężko by było zw1 wepchnąć w takiej szerokości Zresztą Kerscher jest ładniejszy od zw1
Wzór ramion zapewne delikatnie się różni na korzyść Kerscherów
Ja kupiłem niemieckie aluminiowe dystanse FK 15mm przykręcane do piasty i mają certyfikat TUV do 300kmh raczej nie uda mi się sprawdzić nie wiem skąd Twe obawy, RH też robiło 15mm.Niki20 pisze:ATLAS napisał/a:
15mm
vmax 40km/h
Mniej się nie robi, bo TUV określa, że dla śrub M14 o skoku 1,5mm śruba musi być przykręcona na co najmniej 7,5 obrotu, co zgodnie z matematyką daje nam około 12mm wkręconego gwintu śruby z koła do dystansu. Jednak technicznie ciężko byłoby zrobić dystans do przykręcenia o grubości 12mm. Jednak jest to możliwe (łby śrub musiałyby wystawać ponad dystans i chować się w feldze) i co ciekawe przeszło by TUV. Myślałem nawet o tym, gdy na oku miałem felgi z niskim ET. Trochę offtop, ale uważam że cenne info. Ja szukałem tej wiedzy wiele godzin, może dni, a może i miesięcy
Kolczat, może lepiej jeszcze poczekać na Artec Turbo P? Tylko jaki byłby na nie plan? Pełna polerka?
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
ATLAS, moj temat to sam offtop, a Twoj post daje duzo informacji, wiec takze dziekuje, odkladam dzwonienie do gosica od seginow z poczatku tej storny, wlasnie z powodu artecow, w srode mam dzwonic do goscia co jest teraz w niemczech (taki handlarz felgami), wprawdzie przod bedzie tylko 8,5" bo mowil ze w kompletach tak wychodzi, ale w przyplywie kasy zmieni sie ranty i bedzie miod, najwazniejsze jest to ze dla mnie artec turbo p jest tak idealna felga jaka byl brock w czasach gdy kupowalem cabrio, wiec znowu by polatala u mnie na aucie pare sezonow, o ile wogole by sie zmienila... co do rotorow to oczywiscie znowu celuje w bezowy kolor, jednak tym razem akryl i musze dostac numer lakieru jakim malowal Krzychu z warszawy swoje rhzw1, ktore teraz sa u Tomziela
Koru, nie czytalem to fakt, ale sam dobrze wiesz ze obnizenie i niskoprofilowa opona to podstawa zeby takie kolo robilo robote
co do 17" i rhzw1, to w szerokosciach 10" i 9" przod moglem miec rotory z rozstawem 4x108, za ladna kase dla mnie, fakt felga jest swietna, ale boli mnie to ze wszyscy sie na nie rzucaja, wolalbym kulturalna atmosfere na tym forum gdzie nikt nikomu nie podbiera pomyslu na felge, tak jak odpuscilem kupno rh pd, tak samo bym chcial, gdy za rok czy dwa poziom 18" w rozstawie 5x112 rozprzestrzeni sie bardziej, nie polegal na tym ze ktos kupuje taka sama felge jak ktos z forum juz ma, idealizowana sprawa, ale bylo by ciekawiej na zlotach audi80
Koru, nie czytalem to fakt, ale sam dobrze wiesz ze obnizenie i niskoprofilowa opona to podstawa zeby takie kolo robilo robote
co do 17" i rhzw1, to w szerokosciach 10" i 9" przod moglem miec rotory z rozstawem 4x108, za ladna kase dla mnie, fakt felga jest swietna, ale boli mnie to ze wszyscy sie na nie rzucaja, wolalbym kulturalna atmosfere na tym forum gdzie nikt nikomu nie podbiera pomyslu na felge, tak jak odpuscilem kupno rh pd, tak samo bym chcial, gdy za rok czy dwa poziom 18" w rozstawie 5x112 rozprzestrzeni sie bardziej, nie polegal na tym ze ktos kupuje taka sama felge jak ktos z forum juz ma, idealizowana sprawa, ale bylo by ciekawiej na zlotach audi80