[B4 1,9TDI] Nie świeci się kontrolka od świec żarowych
[B4 1,9TDI] Nie świeci się kontrolka od świec żarowych
Witam.
Mam mały problem. Wstawiłem sobie w audiczce obrotomierz i nie świeci mi się kontrolka od świec żarowych. Obrotomierz jest od TDI a wraz z nim zmieniłem też płytę główną , również od TDI. Przed wymianą gdy przekręcałem kluczyk kontrolka świec żarowych zapalała się na ułamek sekundy i gasła a teraz nie zapala się w ogóle. Żarówki przełożyłem ze swoich starych zegarów. Czy jest możliwość, że podczas wymiany spaliła się żarówka? Czy może to coś innego?
Mam mały problem. Wstawiłem sobie w audiczce obrotomierz i nie świeci mi się kontrolka od świec żarowych. Obrotomierz jest od TDI a wraz z nim zmieniłem też płytę główną , również od TDI. Przed wymianą gdy przekręcałem kluczyk kontrolka świec żarowych zapalała się na ułamek sekundy i gasła a teraz nie zapala się w ogóle. Żarówki przełożyłem ze swoich starych zegarów. Czy jest możliwość, że podczas wymiany spaliła się żarówka? Czy może to coś innego?
Ostatnio zmieniony 27 cze 2012, 00:04 przez Viper, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
nie wiem własnie czy sie cieszyć czy nie? bo nie wiem nawet jak wygląda lampka od świec żarowych ?
po jakim czasie mam zaczynać jazde i gasic silnik bo tez sie cos nasłuchalem i oczytalem ?
auto mam od kilku dni a nigdy nie mialem kontaktu z takim autem wiec prosze o odpowiedz i zrozumienie.
pozdrawiam.
po jakim czasie mam zaczynać jazde i gasic silnik bo tez sie cos nasłuchalem i oczytalem ?
auto mam od kilku dni a nigdy nie mialem kontaktu z takim autem wiec prosze o odpowiedz i zrozumienie.
pozdrawiam.
Lampka zapali sie poniżej +5 ale skoro teraz odpala bez problemu to później tez bedzie. Co do uzytkowania rano po odpaleniu jedź spokojnie aż silnik i olej nabierze temp żeby turbinka miała dobre smarowanie, natomiast po długiej jeździe lub ostrej silniczek musi pochodzić z 20-30sek az lekko ostygnie turbo i wtedy gaś a turbinka i silnik bedzie długo współpracować :lol: