Witajcie Przyjaciele.
Mam taki problem. Rok temu robiłem generalny remoncik motoru i ustawiałem rozrzą i zapłon na znaki tak jak być powinno. Od 3 miesięcy zaczął motorek dzwonić więc przestawiłem zapłon bo wyglądało to tak jakby był za wczesny. Przy okazji wymieniłem kable wysokiego napięcia, świece, palec i kopułkę. Dwa dni temu zaczął "klekotać" jak stary diesel i co się okazało? Rozrząd przestawiony o 5 zębów :!: Jak to jest możliwe skoro wszystko było zrobione tak jak być powinno, wszystko było poustawiane a tu taki zonk :!: Auto nigdy nie było palone na holu ani nic nie było przestawiane :!: o co tu chodzi :?: cód :?:
Nie wiem o co tu chodzi :idea: :?: czy może ktoś mnie oświecić :idea: :?:
[b3 1.8 NE] przestawiony rozrząd...
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
pasek był nowy tak jak reszta pasków, uszczelek, uszczelniaczy itd itp.kroliqster pisze:robiłeś generalke motoru a pasek zostawiłes stary ? dziwnie
najprawdopodobniej wytarty pasek albo zle naciagniety rolke to bys slyszal
zaczął tylko nierówno pracować i ciężko mu ustawić zapłon a tak z paleniem nie miałem problemu i poza tym nic się nie działo.tome56 pisze:Zasadniczo to każdy przeskoczony ząbek podczas pracy silnika powinieneś odczuć.