Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 07 mar 2012, 09:35

To wiesz też, że pomiesza kanały wodne z olejowymi ? ;)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 07 mar 2012, 22:27

Uszczelka od diesla nie podpasuje, sprawdzalem to kiedyś.
Przekladki z kwasa też nie bede doradiał, bo nie muszę schodzić ze stopniem az tak nisko.
Najlepszym rozwiązaniem będzie jak dam do dorobienia komuś kto się tym zajmuje.
Zejscie ze stopniem do 9,5 powinno być wykonalne poprzez zastosowanie jednej grubszej uszczelki.
Moja uszczelka jest metalowa o grubości 1,6mm a dorabiają nawet do 3 mm.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 22 mar 2012, 17:54

A ja mam pytanie z innej beczki jak podłączyć drugi reduktor gazu konkretnie chodzi mi jak go zasilić z butli trzeba jakiś trójnik wstawić na miedzianą rurkę?? jak by ktoś miał fotki był bym wdzięczny

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 26 mar 2012, 21:16

Jedziesz do gazownika i bez problemu dostaniesz taki trójnik.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 26 mar 2012, 21:16

turbofin, jak tam, tłoki jeszcze nie spłynęły? :lol: :lol: :lol:

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 26 mar 2012, 21:18

krs pisze:A ja mam pytanie z innej beczki jak podłączyć drugi reduktor gazu konkretnie chodzi mi jak go zasilić z butli trzeba jakiś trójnik wstawić na miedzianą rurkę??
tylko wąż wtedy z butli załóż o prekroju 8 - nie 6 ;-)
turbofin pisze:Jedziesz do gazownika i bez problemu dostaniesz taki trójnik.
PH Jacus na allegro ma dobre ceny - wszytsko do gazowni ma ;-) polecam, wiele zakupów u niego wykonanych, dawsze profesjonalnie ;-)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 26 mar 2012, 22:00

spaykee pisze:turbofin, jak tam, tłoki jeszcze nie spłynęły? :lol: :lol: :lol:
spaykee jak byś zgadł jeden tłok sie wysrał, palowałem do 7000 rpm i stukowe go zabilo. Głowna przyczyna to żle skonstuowany kolektor wydechowy. Wypalilo jeden tlok, bo akurat z tego cylindra spaliny wychodzą pod katem 180 stopni co powoduje złe opróznianie cylindra. To była glowna przyczyna stukania no i teraz to wyszło....

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 27 mar 2012, 11:53

dzięki za pomoc <ok>

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

g60

Post autor: turbofin » 31 mar 2012, 23:14

Zywot mojego JV dobiegł konca, zostanie zastąpiony motorem G60.
Z pomocą kolegi Sebandiego silnik juz zostal wyjety z mojej audicy.
Teraz zbieram graty do nowego projektu...

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 31 mar 2012, 23:28

Turbofin nie będe złośliwy. Wiesz że ci kibicuje.
Zmieniaj i powodzenia

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2012, 10:04

kibicuje i ja, tylko martwi mnie ze juz jeden przechodzil meczarnie zwiazana z G60 w 80tce a ty idziesz po jego sladach :roll:

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 01 kwie 2012, 12:26

Słonik pisze:kibicuje i ja, tylko martwi mnie ze juz jeden przechodzil meczarnie zwiazana z G60 w 80tce a ty idziesz po jego sladach :roll:
Czemu męczarnie? Silnik jak silnik... W fałwejach jakoś to śmiga :-P

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 kwie 2012, 12:44

Słonik pisze: martwi mnie ze juz jeden przechodzil meczarnie zwiazana z G60 w 80tce
Ale to akurat było nie związane z silnikiem tylko wykonawcą i osprzętem. Jak i sterowaniem.
Błąd w sztuce.
Silnik dalej żyje i jest w sirocco i będzie bardzo mocny.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2012, 13:00

Chyba ze tak to co innego, fakt G60 w VW jakos daja rade <ok>

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

hybryda

Post autor: turbofin » 01 kwie 2012, 14:50

Zamierzam wsadzić G60, ale bez osprzętu i bez seryjnej głowicy.
Silnik będzie zasilany glównie LPG na tej samej zasadzie jak do tej pory. Z PG wykorzystany bedzie praktycznie sam slupek.
Moje JV jak na doladowanie 0,35 bara niezle sie zwijalo, ale najslabszym ogniwem glównie byl dół silnika ( stopień sprężania 10 i brak natrysku na denko tloka) co uniemozliwialo dalsze mody.
Blok z tlokami i walem bedzie od PG, misa od JV, smok pompy olejowej od JV, koło zamachowe wraz ze sprzegłem od ABK 228 mm, glowica ta sama jak do tej pory od audi A4 1,6 ADP, Kolektor wydechowy z ABK.

Wydech zamierzam zrobić przelotowy na dwóch tłumikach ( 60 mm wewnetrznej srednicy). :-)

Dodatkowo zamontowany bedzie IC i zwieksze doladowanie do około 0,7 bara a może wiecej albo mniej ( doladowanie takie ile da rade dmuchnąć M45 przy obrotach silnika 6500 RPM i granicznych obrotach kompresora rzedu 14000 RPM.

Zamontowany będzie BLOS i wydajny reduktor do tej mocy, żeby sklad mieszanki byl odpowiedni w calym zakresie obrotów i nie brakowalo LPG przy max obciazeniu. :-D
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 13:00 przez turbofin, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl