tyle że on nie wiedział czy to wina klapki WG czy samej turbiny , czy może samego n75 , bądź przewodów od niego, czy też przepływki...nie chcę pchać się w koszty bo i tak ostatnio auto dostało prezent w postaci nowych popychaczy , uszczelniaczy i rozrządu.. pozostaje mi posprawdzać te przewody , zrobić podmiankę n75 i przepływomierza i w ostateczności zajrzeć do turbiny pewnie..
[ Dodano: 2012-03-30, 21:47 ]
a doładowanie sprawdzę manometrem tylko ile w końcu ma wynosić ?? i czy sprawdzać na postoju czy podczas jazdy? i co robić gdy za duże?
[ B4 1Z BOSCH ] Przepływ masy powietrza , problem
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Turbinę zostaw w spokoju zmierz doładowanie manometrem ,jak bedzie poniżej 0,8 bara poszukaj nieszczelnosci w dolocielord17_1991 pisze:tyle że on nie wiedział czy to wina klapki WG czy samej turbiny , czy może samego n75 , bądź przewodów od niego, czy też przepływki...nie chcę pchać się w koszty bo i tak ostatnio auto dostało prezent w postaci nowych popychaczy , uszczelniaczy i rozrządu.. pozostaje mi posprawdzać te przewody , zrobić podmiankę n75 i przepływomierza i w ostateczności zajrzeć do turbiny pewnie..
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość