[B3 1.8, ALL] Szkrzypi przy prawym kole
[B3 1.8, ALL] Szkrzypi przy prawym kole
Witam wszystkich formumowiczów!
Mam dosyć nietypowy problem, gdyż coś mi skrzypi przy prawym kole... tyle, że po wymianie części. Mechanik wymienił (podobno): prawy przegub zewnętrzny, oba łączniki stabilizatora, końcówka drążka kierowniczego prawa, 2 tuleje (silent-bloki) prawego wahacza.
I od kiedy zmienił w/w części to jeżeli kręcę kierownicą w lewo to słychać takie skrzypanie jakby stare drzwi, kręcąc w prawo jest cisza jak makiem zasiał. Dodam jeszcze, że skrzypanie jest szczególnie głośno słyszane, gdy kręcę kierownicą stojąc w miejscu. Jadąc słychać mniej lub w ogóle.
No i teraz pytanie... czy mechanik coś zepsuł czy po prostu części muszą się 'dotrzeć'?
Przed 'naprawą' żadne 'skrzypy' nie miały miejsca.
Dzięki za wskazówki czy mam jechać okrzyczeć mechanika czy po prostu poczekać, aż się wszystko dotrze.
Mam dosyć nietypowy problem, gdyż coś mi skrzypi przy prawym kole... tyle, że po wymianie części. Mechanik wymienił (podobno): prawy przegub zewnętrzny, oba łączniki stabilizatora, końcówka drążka kierowniczego prawa, 2 tuleje (silent-bloki) prawego wahacza.
I od kiedy zmienił w/w części to jeżeli kręcę kierownicą w lewo to słychać takie skrzypanie jakby stare drzwi, kręcąc w prawo jest cisza jak makiem zasiał. Dodam jeszcze, że skrzypanie jest szczególnie głośno słyszane, gdy kręcę kierownicą stojąc w miejscu. Jadąc słychać mniej lub w ogóle.
No i teraz pytanie... czy mechanik coś zepsuł czy po prostu części muszą się 'dotrzeć'?
Przed 'naprawą' żadne 'skrzypy' nie miały miejsca.
Dzięki za wskazówki czy mam jechać okrzyczeć mechanika czy po prostu poczekać, aż się wszystko dotrze.
Przed naprawą były pewnie luzy i inaczej wszystko było ułożone. Po wymianie zrobiło się sztywno i wszystko zaczęło pracować tak jak powinno i podejrzewam właśnie łożysko amorka. Weź kogoś kto będzie kręcił Ci kierą na postoju a Ty posłuchaj pod maską okolice kielichów amorka czy ten dźwięk nie słychać właśnie tam. Osobiście ja miałem tak u siebie.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
nie tak szybko może skrzypieć łożysko ale także łącznik stabilizatora lubi skrzypieć ale raczej nie w tym przypadku gdyż jest nowy.Ale łatwo to sprawdzić.Złap ręką za łącznik i lekko poszarp.jak coś będziesz słyszał to masz winowajce.waldi23 pisze:Jeśli to będzie łożysko (a chyba na 99% będzie) to nie powinno nic skrzypić.