Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3E NG]faluje od 1000-2000 bez dodawania gazu na jałowym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mayday2001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

[2.3E NG]faluje od 1000-2000 bez dodawania gazu na jałowym

Post autor: mayday2001 » 15 mar 2012, 22:11

Pytanie to Was o rade co jest przyczyna falowania na biegu jałowym od 1000 -2000 :/ silnik 2,3E ng 1991 b4 coupe. krokowiec ?przepływka?podpinać vaga coś wykaże?
Ostatnio zmieniony 15 mar 2012, 22:23 przez mayday2001, łącznie zmieniany 3 razy.

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 16 mar 2012, 08:31

Najprawdopodobniej, krokowiec, spróbuj, wykręcić i przepłukać w benzynce

Awatar użytkownika
mayday2001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: mayday2001 » 25 mar 2012, 20:43

chyba pomogło trzyma 1400 na jałowym na benzynce i na gazie też .

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 25 mar 2012, 20:51

1400 to za duzo , powinien trzymac 900

Awatar użytkownika
mayday2001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: mayday2001 » 29 mar 2012, 21:05

Już się ustabillizował, trzyma około 1000 brotów/m. Teraz jak padnie kupie poprostu nowy nie będę się cackać z tym.Dzięki za pomoc. Pozdr.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 29 mar 2012, 21:13

to afn czy ng w końcu?
to napewno nie krokowy ;)

Awatar użytkownika
mayday2001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: mayday2001 » 29 mar 2012, 21:37

a4 b5 miałem dawno dawno temu, ale sprzedałem klekota:) miał 740tyś. nalatane jak go oddałem . Słabość do 80tek mam od dzieciństwa:P:)Zarejestrowałem się tu kiedyś jak zaczynałem poszukiwania mojej 80tki jeszcze jak miałem a4. Kupiłem swoją b3 nie dawno (drugi samochód). Zostaje w rodzinie:) To była wina krokowca teraz po wyczyszczeniu jest bajka:)Zaraz SE uaktualnie dane w profilu, żeby nie robić zamieszania.Pozdr:)

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 31 mar 2012, 23:31

Nieszczelność w dolocie. Sprawdź gumę. A krokowca zostaw w spokoju. ;-)

Awatar użytkownika
mayday2001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: mayday2001 » 01 kwie 2012, 00:12

ok sprawdzę gumy też, narazie walczę ze środkiem ....pozdr.

[ Dodano: 2012-04-06, 21:05 ]
znowu to samo jak się rozgrzeje to głupieje na benzynie 1000-2000 na benzynie :/ Może być to wina źle ustawionego zapłonu po wymianie rozrządu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl