Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 all] miękki pedał po wymianie płynu

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[b4 all] miękki pedał po wymianie płynu

Post autor: hudy » 03 kwie 2012, 20:22

Witam.Panowie dziś mechanik wymieniał mi tłoczek w zacisku i płyn hamulcowy.Po tym zabiegu zauważyłem że pedał hamulca całkowicie inaczej się zachowuje.Przed wymianą płynu pedał po naciśnięciu prawie od razu był twardy a teraz jak hamuję delikatnie to samochód hamuje ale pedał idzie trochę niżej i dopiero wtedy robi się twardy.Przy większej prędkości i mocnym naciśnięciu na hamulec pedał robi się od razu twardy i samochód hamuje i po chwili lekko się luzuje i schodzi niżej.Kurcze układ jest odpowietrzony,płyn na max i nie ucieka nigdzie.Czy to może być efekt nowego płyny??Raczej chyba nie, prawda??Wszytko się zaczęo po wymianie płynu i tłoczka...

lesli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 06 cze 2007, 22:33
Lokalizacja: ustka

Post autor: lesli » 03 kwie 2012, 21:00

Spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć porządnie może jeszcze w układzie siedzi powietrze.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 03 kwie 2012, 21:03

Ja też stawiam że masz powietrze w układzie jeszcze odpowietrz i powinno być dobrze :-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11729
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 kwie 2012, 07:11

hudy pisze:Czy to może być efekt nowego płyny??Raczej chyba nie, prawda??
nie raz już wymieniałem płyn i nigdy nie miałem takiego efektu.

lesli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 06 cze 2007, 22:33
Lokalizacja: ustka

Post autor: lesli » 04 kwie 2012, 14:18

Wczoraj zmieniałem zaciski tylne ,układ odpowietrzony dzisiaj jade w miasto a pedał w podłodze .To sa nasze b4,w niejednym aucie zmieniałem płyn czy zaciski i nie było tyle problemu z hamulcami.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 04 kwie 2012, 14:38

lesli, hamulce w Audi sa dobre, tylko trzeba umiejętnie przy nich działać. Zapowietrzone to i pedał w podłodze. Może spusciłeś płyn o dopuściłeś do zassania przez pompę powietrza? Takich rzeczy sie nie robi.

lesli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 06 cze 2007, 22:33
Lokalizacja: ustka

Post autor: lesli » 04 kwie 2012, 16:22

Do karolas 123 co do odpowietzania to robie to nie pierwszy raz .

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 04 kwie 2012, 17:32

poradziłem sobie dziś z tym.Co ciekawe dopiero za 5 razem udało mi się odpowietrzyć układ.Układ odpowietrzyłem.pedał był twardy a po przejechaniu się znów to samo.Jak by łapał gdzieś powietrze a płyn nie uciekał nigdzie...

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 04 kwie 2012, 18:57

hudy, podłączę się do tematu oczywiście jeżeli nic przeciwko temu nie masz :mrgreen:

A więc panowie mam problem tego typu, wsiadam do auta, odpalam pedał hamulca powinien być miękki no ale u mnie jest strasznie twardy, dopiero po kilku minutach pedał się robi miękki dodam jeszcze, że jak wciśnie kilka razy pedał to staje się twardy :-? układ kilka razy odpowietrzony myślicie, że dalej jest zapowietrzony czy wina leży w servie ??

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 04 kwie 2012, 20:28

serwo juz nie domaga, przerabialem to w sluzbowym tydzien temu :)

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 04 kwie 2012, 21:49

czyli cale serwo i od razu pompkę wymienić ?

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 04 kwie 2012, 22:49

serwo

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 05 kwie 2012, 00:17

dobra tak tez zrobię wielkie dzięki ;-)

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 05 kwie 2012, 20:26

Norbas, Sprawdź zawór zwrotny na przewodzie do serwa.

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 16 cze 2012, 20:14

olapiotr pisze:Norbas, Sprawdź zawór zwrotny na przewodzie do serwa.
Wymieniłem pompe vacum zamias serwa, bo ciśnienia nie generowała, przypadkiem sprawdziłem że ciśnienia na wolnych obrotach brak :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl