Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT] Co to za części ??? i co spełniają ??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
slawko099
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 sty 2010, 10:57
Lokalizacja: RRS

[2.0 ABT] Co to za części ??? i co spełniają ??

Post autor: slawko099 » 01 kwie 2012, 11:24

Witam wszystkich ma pytanko co to za części i co one spełniają jedna z nich to :

Obrazek Obrazek
ta dysza to ma być wkręcona do oporu czy na parę obrotów jak tak to na ile ?

2

Obrazek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 kwie 2012, 11:32

1- termostat - zawór podciśnieniowy do otwierania zamykania klapy gorącego powietrza
2- zawór- spalanie oparów paliwa z zbiornika

Ile wkręcona nie wiem tego się nie rusza zawór musi puszczać podciśnienie w przypadku
+5st.

slawko099
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 sty 2010, 10:57
Lokalizacja: RRS

Post autor: slawko099 » 01 kwie 2012, 11:37

czyli co ?? ja to wkęciłem i nie mam pojęcia jak było wcześniej :\

i czy po przestawieniu będzie się coś działo spalanie większe nierówna prace silnika albo coś ????

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 kwie 2012, 19:24

LPG masz?

slawko099
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 sty 2010, 10:57
Lokalizacja: RRS

Post autor: slawko099 » 01 kwie 2012, 19:26

tak lpg

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 kwie 2012, 20:04

To ta funkcja jest niedozwolona przy lpg. wyjmij rurkę od mono wtrysku i zaślep.

slawko099
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 sty 2010, 10:57
Lokalizacja: RRS

Post autor: slawko099 » 01 kwie 2012, 20:34

czyli którą bo nie bardzo jestem kumaty w tym temacie. Był bym wdzięczny za dokładny opis jak i co zrobić

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 05 kwie 2012, 09:28

Kolega Jarewa, troszkę sie myli. Do do gazu nic nie trzeba zaślepiać. Daruj sobie to bezcelowy zabieg i nie polepszy parametrów pracy silnika, bo jesli klapa sie nie otworzy to jeż bedzie cały czas grzał. Jesli jest sprawne to winy nie szukaj tutaj tylko wyreguluj instalacje gazową.
Jeżeli ruszyłeś śrubę od tego termostatu do klapy poprostu kup inny który nie był kombinowany.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 kwie 2012, 17:50

Gorący jeż gorące powietrze pogorszy osiągi na gazie, a skoro grzebał to może otwierać ciągle bo przestawił temperaturę otwarcia, tak kupno dobrego i wstawienie będzie ok, ale po co kupować jak można zaślepić wąż od mono wtryska i też będzie ok.

A jaki wąż ten co idzie od tego termostatu do mono wtryska ( przepustnicy).
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2012, 18:14 przez Jarewa, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 05 kwie 2012, 18:09

...a ja się martwię, że u mnie 'jeż' nie grzeje- da się sprawdzić bez zdejmowania zespołu wtryskowego czy działa, np. podkładając rękę pod kolektor ssący? Ma ktoś jakiś patent? ;-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 kwie 2012, 18:12

Miernikiem oporność. Kabelek względem korektora.

Jak dojdziesz ręką od spodu to też można ale tylko wtedy kiedy silnik zimny i włączamy zapłon na paręnaście minut. Nie można sprawdzać na odpalonym bo trzeba pamiętać że układ chłodzenia ogrzewa kolektor sący.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 05 kwie 2012, 18:17

...a mógłbyś podać Jarewa jaka ta rezystancja powinna być -czyli podpiąć miernik do tego jednego kabelka a drugi do masy? ;-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 kwie 2012, 18:22

Tak do masy, oporność poniżej 1 Ohm.

slawko099
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 sty 2010, 10:57
Lokalizacja: RRS

Post autor: slawko099 » 05 kwie 2012, 18:32

ok to możecie mnie naprowadzić który wąż mam zaślepić ???

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 05 kwie 2012, 18:37

...cienki wężyk podciśnienia(bezbarwny) z lewej strony "patelni"...
Ja kombinowałem też z tym wężykiem i nic to nie dało a też mam gaz (nowy :!: )
W tej chwili mam go wpiętego cały czas a klapka zimne/gorące powietrze działa prawidłowo ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl