Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT] Mono wtrysk

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
slawko099
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 sty 2010, 10:57
Lokalizacja: RRS

Post autor: slawko099 » 05 kwie 2012, 15:45

tak więcej właśnie

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 05 kwie 2012, 18:26

...a po co wymieniać ten regulator ciśnienia? Przecież jeśli jest śrubka to trzeba wyregulować... żeby klapka zimne/gorące powitrze otwierała się we właściwym momencie ;-)
A oto dane:
Układ podgrzewania zasysanego powietrza
Mono-Jetronic
__________________________________________

Układ ten działa jak w silnikach gaźnikowych. Różnicą jest brak termostatowej regulacji. Regulacja odbywa się za
pośrednictwem podciśnienia. Również regulator temperatury ma inne ustawienie przełączania,
Poniżej 35°C: regulator temperatury otwarty, dopływ zimnego powietrza zamknięty.
Powyżej 45°C: regulator temperatury zamknięty, dopływ ciepłego powietrza zamknięty.
Kontrola układu podgrzewania zasysanego powietrza
Czynność ta jest podobna jak w silnikach gaź-
nikowych.
Należy zwrócić uwagę na inne temperatury
przełącza-
nia układu.

slawko099
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 sty 2010, 10:57
Lokalizacja: RRS

Post autor: slawko099 » 05 kwie 2012, 18:42

czyli tak zdejmuję pokrywę filtra i widzę dolot zimnego powietrza i tam jest ta biała klapka i co obserwuję temp i ustawiam tak ??

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 05 kwie 2012, 18:47

Nie, pokrywa nie zamknie/otworzy sie przy zdjętej pokrywie filtra, ustawienie nie jest takie proste.

slawko099
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 sty 2010, 10:57
Lokalizacja: RRS

Post autor: slawko099 » 05 kwie 2012, 18:49

aha to dup... będe szukał innego termostatu chyba szukałem w sumie ale nigdzie nie ma

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 05 kwie 2012, 18:55

Pokrywa zimne/ciepłe zamknie się lub otworzy przy zdjętej pokrywie filtra- wszystko zależy od temp. otoczenia i rozgrzania silnika- silnik gorący latem klapka musi być zamknięta i leci tylko zimne 'powietrze' ;-)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 05 kwie 2012, 19:58

BLUECONECT, Bzdura, nie otworzy sie przy zdemontowanej pokrywie, niebedzie podcisnienia wiec i jak ma zadziałać?

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 05 kwie 2012, 20:17

...no właśnie, że nie bzdura...przerabiałem ten temat ostatnio dokładnie.
Zdjęta pokrywa filtra i klapka otwarta na gorące powietrze...podciśnienie kasuje dopiero odpięcie tego cienkiego bezbarwnego wężyka!- przesłona wtedy od razu się zamyka!- ponowne wpięcie wężyka i klapka od razu się otwiera...a patelnia otwarta cały czas obojętnie czy na LPG czy E95 <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl