delik, mam taka nadzieje
Mabrothrax, nie bedzie kopca kreta :mrgreen:
Zuck, dzieki dzieki, mam nadzieje, ze wszystko pojdzie po mojej mysli <ok>
KoralB3, nie pij tyle albo pij jeszcze wiecej :mrgreen:
sagem, jeszcze sie musi baza uaktywnic <rotfl2>
duo, jak wyzej 8-)
karolas123, blachy na chwile przed polozeniem epoksy zostana jeszcze raz zjechane papierem 180 na maszynie co zmniejszy rysy po zdzieraniu i dodatkowo usunie ew rdze ktorej na ta chwile nie ma.
slugs, luknij auta ktore sa lakierowane w us za na prawde grube pieniadze. Pierwsza czynnoscia jest calkowite usuniecie lakieru do golej blachy zeby pozniej nie bylo niespodzianek w stylu ruda badz reakcje chemiczne pomiedzy starym i nowym lakierem. Jak zdzieralem lakier to pod nim juz widzialem pierwsze oznaki korozji pomimo tego, ze auto jest ocynkowane i predzej czy pozniej ta rdza by wyszla na nowym lakierze i wtedy bym sie dopiero zalamal :roll: Nie ma sie co oszukiwac, kazde auto nawet ocynkowane zacznie rdzewiec bo tak juz jest z blachami, wychodza juz z fabryki z rdza i tylko kwiestaia czasu jest kiedy to sie stanie wiec wole juz to miec za soba

Nie chce inwestowac copke kasy w cos co jest z gory skazane na zniszcznie w niedlugim czasie... Dodam, ze w ciagu ost kilku lat zrobilem kilka aut i motocykli w taki sposob i na zadnym nie ma grama rdzy

Kumam tez, ze to auto naturalnie zacznie rdzewiec za kilka/nascie lat ale kto wie czy nie bede jezdzil juz czyms innym
Co do Twojego znajomego to po prostu nie postaral sie w zabezpieczeniu maski(slaby podklad,polozone na rdze) badz lezala gdzies zbyt dlugo przed podkladem.
Fotele na razie zostaly bo auto bedzie sie przemieszczac co jakis czas, pozdro <ok>
pawelec_, dobra sciema nie jest zla
<rotfl>