Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B4 2.0]Falujace obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
stefanskar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

[Coupe B4 2.0]Falujace obroty

Post autor: stefanskar » 21 sty 2007, 22:52

Witam mam taki problem jak przegazuje samochod to obroty gdy spadaja to schodza mi ponizej 1000 i to sporo i spowrotem wskakuja na gore a czesem na wolnych obrotach skacza sobie miedzy 600 a 1200 czego to moze byc przyczyna??
Ostatnio zmieniony 22 sty 2007, 10:29 przez stefanskar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 22 sty 2007, 08:54

Może być to silnik krokowy, przepływomierz powietrza lub przepustnica brudna (do cyszczenia)!

Pozdrawiam Ja długo męczyłem się z tym problemem i niestety musiałem wymienic silniczek krokowy! 8-)

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 22 sty 2007, 15:28

Jaki koszt tego silniczka krokowego?
To samo jest u mnie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 22 sty 2007, 16:37

Nie wiem jaki jest koszt takiego silniczka krokowego! Ja płaciłem za używany 130 zł... , tylko ryzyko, że może coś z nim być nie tak, ja na szczęście trafiłem na dobry!

Pozdro! 8-)

Tomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 sty 2007, 11:52
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek » 22 sty 2007, 17:36

Musisz go podpiąć do KTS-a i bedziesz wiedział, ja obstawiam sonde Lambda

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 22 sty 2007, 20:06

No właśnie, też bym był w stanie postawić na sondę, ale przy sondzie zwiększyło by się spalanie i auto mogło by dosyc nierówno pracowac. W sumie jest to możliwe i kolega Tomek, może mieć rację! 8-)

Awatar użytkownika
stefanskar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 01 sty 2007, 17:58
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

Post autor: stefanskar » 22 sty 2007, 21:08

nie pali duzo norma chyba, po miescie jakies 11 i pracuje rowno no chyba ze zaczyna falowac przypuszczalem ze sonda ale z tym silnikiem krokowym sie zastanawiam bo zauwazylem ze ten nad filtrem czasami jakos tak dziwnie pyka tak jakby cos sie w srodku z nim dzilo nie wiem przeskakiwalo czy cos

polik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 23 sty 2007, 20:56

Post autor: polik69 » 23 sty 2007, 21:25

stefanskar, nie pali duzo norma chyba, po miescie jakies 11 i pracuje rowno no chyba ze zaczyna falowac przypuszczalem ze sonda ale z tym silnikiem krokowym sie zastanawiam bo zauwazylem ze ten nad filtrem czasami jakos tak dziwnie pyka tak jakby cos sie w srodku z nim dzilo nie wiem przeskakiwalo czy cos

siemka co to tak pyka ?? zauważyłem to u siebie ostatnio i mam tez problem z obrotami jak ty !
pozdrawiam serdecznie

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 24 sty 2007, 09:56

Silniczek krokowy powinien zabrzęczeć po włączeniu zapłonu 8-)

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 24 sty 2007, 10:43

Organista18 pisze:Silniczek krokowy powinien zabrzęczeć po włączeniu zapłonu
sorki ale z tego co sie orientuje to pompa paliwa brzeczy po przekreceniu zaplonu a nie zaden silniczek krokowy,ale moze sie myle :-/

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 24 sty 2007, 11:06

Oczywiście się z tobą zgadzam mrx1983, ale ten silniczek też brzeczy! Wiem z doświadczenia. Pozdrawiam

Najlepiej jak jedna osoba przekręci kluczyk a druga słucha przy silniku.

DJ_Tomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 196
Rejestracja: 26 maja 2008, 07:04
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: DJ_Tomek » 04 mar 2010, 18:29

Panowie mam podobny problem, tyle że silniczek krokowy wymieniłem już 3 razy lambda śmiga jak głupia a co do przepływki to sam nie wiem bo niby wygląda że jest ok i jak tam zaglądałem to wszystko niby chodziło OK ale z obrotami jest cały czas to samo - falują albo stoją dużo powyżej 1000 lub też ewentualnie auto na wolnych obrotach stojąc gaśnie.. nie wiem co się może dziać, może ktoś z Was zaglądał do przepływki w 6A i może mi pomóc..

Pozdrawiam i życzę powodzenia w naprawie tego co się zepsuło..

jakby co to dajcie znać na PW..

Awatar użytkownika
merex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 03 cze 2010, 10:36
Lokalizacja: EPD/ Łódź

Post autor: merex » 14 mar 2011, 19:15

Ja kupiłem nowy silniczek za 380zł i śmiga jak na razie. Zobaczymy jak wpłynie na to instalacja gazowa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl