Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Wtrysk rozruchowy - brak prądu + gubi iskrę.

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
tome56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:42
Lokalizacja: Chojnów/dolnośląskie

[B4 ABK] Wtrysk rozruchowy - brak prądu + gubi iskrę.

Post autor: tome56 » 08 kwie 2012, 16:47

Witam, mianowicie mam taki problem z moim ABK, że wtrysk rozruchowy nie działa (masa jest, cały czas więc nie dochodzi +) sprawdzane na 2 wtryskiwaczach. Jak podaje na krótko + to zapalają się (ledwo ale zapalają się) ze 2 kontrolki na liczniku. I podczas kręcenia jest iskra, nagle silnik tak jakby "załapywał" i wtedy gubi iskrę. Wszystkie bezpieczniki dobre, przekaźnik 30 nowy. Czujnik halla podmieniony i problem nadal ten sam, palec nowy Beru, kable nowe świece też. Myślałem o awarii modułu zapłonowego. Ustawianie zapłonu nic nie pomaga. Podmieniłem też kostkę stacyjki (nie wiem czy sprawną bo kupiłem używaną) i dalej to samo.

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 08 kwie 2012, 20:29

do wymiany pewnie masz niebieski czujnik temperatury który podaje + przez komputer na wtrysk rozruchowy.

tome56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:42
Lokalizacja: Chojnów/dolnośląskie

Post autor: tome56 » 08 kwie 2012, 20:47

problem w tym, że czujniki obydwa na króćcu są NOWE, a po odpięciu jego powinien dawać sygnał do komputera że silnik jest "zamrożony" z uwagi na dużą rezystencję jaką wytwarza powietrze, ale i jego odpięcie nie załatwia sprawy.

[ Dodano: 2012-04-09, 13:21 ]
zauważyłem jeszcze, że cewkę mam od ABT (z osobnym modułem)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 kwie 2012, 00:18

tome56 pisze: a po odpięciu jego powinien dawać sygnał do komputera że silnik jest "zamrożony" z uwagi na dużą rezystencję jaką wytwarza powietrze, ale i jego odpięcie nie załatwia sprawy.
Zazwyczaj jest tak że jak komputer wykryje że opór czujnika jest nieskończony to podstawia sobie coś około 20°C - tak wyczytałem kiedyś w którymś SSP.

tome56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:42
Lokalizacja: Chojnów/dolnośląskie

Post autor: tome56 » 22 kwie 2012, 13:01

wymiana komputera pomogła. rozebrałem sam komputer to nie zobaczyłem żadnych wypalonych ścieżek, musiały zrobić się zimne luty a elektronika nie jest moją mocną stroną. 110 za nowy 024 D i wtrysk chodzi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl