[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - Swap
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To jest dokładnie tak jak pisał słonik. To, że miałbyś nawet przód auta nic Ci nie pomaga !rafalaudi1 pisze:Słonik, Potężne słowa otuchy. Powiem ci że takiej motywacji mi potrzeba.
Ciężko znaleźć coś konkretnego.
Chce coś co będę mógł wykorzystać do swapu i żeby z resztą się nie bujać.
Nie mam czasu na to żeby z resztą paska lub a4 bujać się 5 lat.
Przód z silnikiem byłby idealny.
Tego się nie przekłada po prostu od tak.
temat stary ale potwierdzam przedmówcę
jak chcesz swapować ACE na 2.6 to bezsens na 2.8 juz bardziej.
Ale jeżeli wiesz ze silnik zdrowy to tak jam mówił spawacz głowica KR albo ABF + porting wałki ABF (bo one z 16V najlepsze) kolektor mógłby być z KR bo szerszy i wszystko zestroić na DIGI I z 3 calowym dolotem. Mi w 9A wyszło na seryjnej głowicy ok 160 KM i wsady do kompa były że tak powiem pisane pod podobny silnik a nie mój konkretnie wiec jeszcze by co wykrzesał.
Nie spisujcie ACE na straty, wiem że silnik dupowaty, a bardziej wtrysk, chociaż są ludzie którzy umieją sobie z nim poradzić. Ale jak ktos wspomniał lepiej by było mieć Compi z sercem ACE.
Poczytajcie dlaczego w Compi siedzi właśnie ACE to może niektórzy zrozumieją
jak chcesz swapować ACE na 2.6 to bezsens na 2.8 juz bardziej.
Ale jeżeli wiesz ze silnik zdrowy to tak jam mówił spawacz głowica KR albo ABF + porting wałki ABF (bo one z 16V najlepsze) kolektor mógłby być z KR bo szerszy i wszystko zestroić na DIGI I z 3 calowym dolotem. Mi w 9A wyszło na seryjnej głowicy ok 160 KM i wsady do kompa były że tak powiem pisane pod podobny silnik a nie mój konkretnie wiec jeszcze by co wykrzesał.
Nie spisujcie ACE na straty, wiem że silnik dupowaty, a bardziej wtrysk, chociaż są ludzie którzy umieją sobie z nim poradzić. Ale jak ktos wspomniał lepiej by było mieć Compi z sercem ACE.
Poczytajcie dlaczego w Compi siedzi właśnie ACE to może niektórzy zrozumieją
Ja rozumiem dlaczego w Comnpi bylo ACE i w pełni to popieram, rozumiem tez ze w zamysle konstruktorow compi nie bylo autem do jazdy do pracy czy po bulki.
Niestety najwieksza wada tego silnika jest to ze kazdy jeden ma 2xx tys km przebiegu co niestety jest jego niedlugim kresem mozliwosci w tym nadwoziu.
Niestety najwieksza wada tego silnika jest to ze kazdy jeden ma 2xx tys km przebiegu co niestety jest jego niedlugim kresem mozliwosci w tym nadwoziu.
A co to za rożnica ABF w serii miał 150 KM tyle że bardziej rozwojowy a 170 to prawie tyle co ma AAH tylko że ten silnik jechałby głównie górą (da sie przyzwyczaić) ale po coś tez ACE ma najkrótszą skrzynię.
Ja na zrobienie z 2.0 16v okolic 170 - 200 Km mam pare recept a na AAH niebardzo.
BTW ABF bez wiekszych robót robili pod 200 KM nie raz i co Ty na to?
Wałki, wydech program ew. porting
Blok od ABF można zawsze wsadzić i kompa i potencjał już sie zwieksza
Ja mysle że ABF to najfajniejsza alternatywa do competition, ja bym jeszcze tak zrobił aby wyglądał jak ACE poprzez zostawienie kolektora, robisz sobie 200KM z wolnossaka i cieszysz sie z uroku competiton.
A są ludzie co rzeźbią orginalne ACE z Compi pod wieksze moce a pod maska wygląda jak zwykłe competition
Ja na zrobienie z 2.0 16v okolic 170 - 200 Km mam pare recept a na AAH niebardzo.
BTW ABF bez wiekszych robót robili pod 200 KM nie raz i co Ty na to?
Wałki, wydech program ew. porting
Blok od ABF można zawsze wsadzić i kompa i potencjał już sie zwieksza
Ja mysle że ABF to najfajniejsza alternatywa do competition, ja bym jeszcze tak zrobił aby wyglądał jak ACE poprzez zostawienie kolektora, robisz sobie 200KM z wolnossaka i cieszysz sie z uroku competiton.
A są ludzie co rzeźbią orginalne ACE z Compi pod wieksze moce a pod maska wygląda jak zwykłe competition
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 20:29 przez marszall, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lepiej nie lepiej, każdy robi ze swoim gruzem co tam mu się podoba. Jeden się ACE pozbywa, inny w nim rzeźbi. Mi ten silnik pokazał się z samych złych stron i to nie jednokrotnie, bo sam miałem dwa, a widziałem o wiele więcej, i każdy jeden był kiblem.
Co kto lubi. Swap na V6 nie jest złym pomysłem, bo V'ki są bardzo fajne i elastycznie, przecież nie każdy chce od razu pakować rozwojowy silnik do robienia miliona koni, czasem po prostu ktoś chce mieć pewniejszy i ciekawszy motor, a takie istnieją.
Co kto lubi. Swap na V6 nie jest złym pomysłem, bo V'ki są bardzo fajne i elastycznie, przecież nie każdy chce od razu pakować rozwojowy silnik do robienia miliona koni, czasem po prostu ktoś chce mieć pewniejszy i ciekawszy motor, a takie istnieją.
no ori b4 z V6 quattro sam bym sobie kupił bo bez reźby fajny silnik, ja tylko pisze ze da sie fajnie i ACE zrobić. Chorąba tego silnika jest głownie wtrysk a niecheć do tego silnika wynika głównie z niesprawnosci tego wtrysku, myslę ze jakby wzioł nawet nie w super stanie motor ACE i zaaplikował mu digi I z g60 + wałki ABF to naprawde wielu ludziom by sie to spodobało i przestali by narzekać bo 16v po takim zabiegu odzywa, chociaz nie powim że bedzie to wyścigówka bo jednak b4 quattro troche waży
Zasadnicza bo to inny silnik na tzw tall block.marszall pisze:A co to za rożnica ABF
Żeby miał sile ruszyć ok 1500kg z miejsca.marszall pisze:po coś tez ACE ma najkrótszą skrzynię.
Nie rozumiem miałem upaść z po tej wiadomości?? Znam i robiłem kilka ciekawszych projektów. A ABF 180+ w G2 gti miałem jakieś 12+/- lat temu.marszall pisze:BTW ABF bez wiekszych robót robili pod 200 KM nie raz i co Ty na to?
A świstak siedzi i zawija biedny w te sreberka . Niestety. Bo pierwsze lepsze TDi czy 1.8 t Robi wiatrak z ACE .marszall pisze:robisz sobie 200KM z wolnossaka i cieszysz sie z uroku competiton.
Tak na marginesie , Posiadam Compi z ACE !! Silni pracuje równo i bezproblemowo mimo 250 tys przelotu. Jedzie to na 140ps w B4q jak ... no jakoś jedzie.
Silnik jak silnik poprostu częściej pada od innych. A Compi to zwykłe B4 Z kilkoma bajerami. Nalepka za 49 PLN + zderzaki i nic więcej !! Więc może już starczy tego spuszczania się.
Pozdro