Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[1.9E SD + LPG] Uszczelnianie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
patryk2416
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 14 wrz 2011, 15:19
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: patryk2416 » 15 kwie 2012, 14:04

Odma była jednak drożna a pozatym z tego co się okazało u mnie nie ma odpowietrzania skrzyni korbowej a jedynie jest to odpowietrzanie głowicy więc przy zatkaniu odmy i tak w skrzyni korbowej nie wytwarza się ciśnienie i nie wypycha oleju przez uszczelniacze.

Obrazek

Aktualnie samochód jest po wymianie uszczelki miski olejowej, uszczelki uchwytu oleju oraz uszczelniacza chłodnicy oleju i po trzech dniach nadal jest sucho więc są widoczne efekty.

W następnej kolejności do wymiany są simeringi wałka rozrządu, wałka pośredniego oraz wału. Stąd moje pytanie czy przy wymianie tych uszczelniaczy muszę ponownie spuszczać olej (głównie chodzi o simering wału) czy jednak nie będzie to konieczne ze względu np na to, że poziom oleju w misce jest na tyle niski, że po wyjęciu uszczelniacza wału, olej nie wyleje się?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl