miałem passata kombi z silnikiem 1.9d 1Y (68KM) i generalnie auto zbyt ciężkie, żeby ruszyć
Naprawdę, nie przesadzam. To auto nie miało w ogóle mocy.
Zaletą z pewnością było przesadnie niskie spalanie (względem 1.9tdi). Jeśli się go nie cisnęło, to bez większego problemu schodził w trasie do mniej niż 5 (~4,0-4,5).
Tylko naprawde ciężko znaleźć dobrą sztukę. Szukałem zawzięcie takiego paska przez kilka miesięcy. To był mój pierwszy samochód i nie chciałem wtopy. A i tak trafiłem tak że blacha była przeżarta (powypadkowy) natomiast silnik w świetnym stanie. I tak zazwyczaj z tym 20-letnim złomem jest - jak jedno jest super, to drugie nadaje się na złom. I na odwrót.
Audi 80 o tyle lepsze, że podwójny ocynk jest. W Passacie raz (chyba).
[B4 ABT] Jaki silnik bezproblemowy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Coś dziwne rzeczy piszesz :shock: ,pośredni wtrysk oszczędniejszy na pewno nie bedzie niż tdi :roll: nawet w danych fabrycznych to widać .Gwarantuję ci że w pełni sprawne 1,9 tdi przy 90 km/h spali 4 litry w trasie ...nawet chipowane :mrgreen: tylko kto tak jeżdzi jak to rwie samo do przodu ,szczególnie z wirusempszem pisze:Zaletą z pewnością było przesadnie niskie spalanie (względem 1.9tdi). Jeśli się go nie cisnęło, to bez większego problemu schodził w trasie do mniej niż 5 (~4,0-4,5).