[B4 1,9TDI 1Z] Dwa zawory sterujące turbiną
Ten zaślepiony wężyk to ten, który idzie do gruszki nad turbo (śrut jest w wężyku od strony gruszki), ale drugi koniec tego wężyka nie jest do N-75 tylko do zaworu zamocowanego przy obudowie filtra powietrza (nie widać go na zdjęciu). Mam rozumieć, że wężyki od N-75 są podłączone nie tak jak trzeba?
Myśle że jest ok. jak tak piszesz to masz dobrze podłązcone przewody, tylko chodziło mi o poprawnie zaślepiony EGR. Na forum było o tym, to sobie poszukaj bo nie tego dotyczy ten temat.
Ale problem nie musi tutaj tkwic.
Sprawdz przewody do IC czy sa szczelne i podociągaj opaski na tych przewodach oraz wspomniane przewody pod akumulat. u mnie były tam stopione.
Ale problem nie musi tutaj tkwic.
Sprawdz przewody do IC czy sa szczelne i podociągaj opaski na tych przewodach oraz wspomniane przewody pod akumulat. u mnie były tam stopione.