[2.3 NG B3] szarpanie i gasnie
[2.3 NG B3] szarpanie i gasnie
Witam mam pewien problem z moim Audi 90 B3 silnik NG 2.3 1991r. otóż silnik gdy odpali to praktycznie momentalnie po odpuszczeniu gazu gaśnie gdy gaz jest wciśnięty wszystko jest ok problem znika gdy odłączę wtyczkę (zdjęcie 1) niestety nie do końca rozumiem do czego służy to urządzenie przy pompie wtryskowej:( drugi problem natomiast tyczy się jazdy gdy dodam więcej gazu samochód strasznie szarpie i po chwili gdy wciskam pedał gazu nawet nie reaguje. Dodaję że przewody, świece, kopułka palec rozdzielacza wymieniony rozrząd dobrze ustawiony alternator działa gumy szczelne a i silnik krokowy wyczyszczony ale mam do niego pewne zastrzeżenia mianowicie zastanawiam się czy w spoczynku powinna być mała szparka w nim tam gdzie się ta przesłona obraca w środku? Załączam zdjęcia. Z góry dziękuję za odpowiedź przepraszam jeśli temat już był ale jestem tutaj całkiem nowy:( Pozdrawiam Arek. Bym zapomniał auto chodzi na benzynie instalacja gazowa była ale została wywalona gdyż układ był nieszczelny i niechciał chodzić na benzynie:/
http://speedy.sh/UEXdd/2012-04-14-16.18.14.jpg
http://speedy.sh/gMcEE/2012-04-14-16.18.27.jpg
http://speedy.sh/jH8MM/2012-04-14-16.18.32.jpg
http://speedy.sh/bUqHH/ktokowy.jpg
http://speedy.sh/UEXdd/2012-04-14-16.18.14.jpg
http://speedy.sh/gMcEE/2012-04-14-16.18.27.jpg
http://speedy.sh/jH8MM/2012-04-14-16.18.32.jpg
http://speedy.sh/bUqHH/ktokowy.jpg
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 01:09 przez Foxaine, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam, co do zdjęcia pierwszego i drugiego, jest to nastawnik ciśnienia (można się spotkać z różnymi nazwami). To urządzenie koryguje mieszankę na podstawie wskazań z sondy lambda. Szarpanie występuje z podłączoną wtyczką czy odpiętą od nastawnika? No i czy to gaśnięcie po odpaleniu występuje zawsze czy np tylko na zimnym, ciepłym?
To może być kilka przyczyn. Sprawdzałeś czy czujnik zamknięcia przepustnicy i silniczek krokowy działają? Może być tak że jest problem z układem stabilizacji obrotów biegu jałowego, jak odłaczasz nastawnik, zmienia sie mieszanka na tyle ze nie gaśnie, natomiast z podłączonym wkręca się na obroty bo mieszanka jest ok ale nie stabilizuje obrotów i gaśnie. Sprawdź stycznik pod przepustnicą i spróbuj błędy wybłyskać.