[AAH] Wydajny LPG
[AAH] Wydajny LPG
Witam klubowiczów;
Posiadam instalacje Lpg;
-Komputer Stag 300-6+
-Listwy Wtryskowe Czerwone Valteki
-Reduktor Tomasetto AT09 Artic do 240kM - a realnie to bym go nie założył do 150kM
Przelatane mam na instalacji ok 25tyś. i stwierdzam że to badziewie chociaż jeździ spoko, ale borykam się z problemami jednej z głowicy (co jakiś czas mi wywala uszczelkę pomiędzy garami) teraz po zmianie głowicy na inną chciałbym wyodrębnić wady.
Chciałbym zmienić w kolejności reduktor i wtryski najlepiej pojedyńcze na każy gar,
myślałem o hanah)
Co byście zaproponowali żeby pasowało pod ten układ i komputer co mam?
Żeby to chodziło najlepiej
Posiadam instalacje Lpg;
-Komputer Stag 300-6+
-Listwy Wtryskowe Czerwone Valteki
-Reduktor Tomasetto AT09 Artic do 240kM - a realnie to bym go nie założył do 150kM
Przelatane mam na instalacji ok 25tyś. i stwierdzam że to badziewie chociaż jeździ spoko, ale borykam się z problemami jednej z głowicy (co jakiś czas mi wywala uszczelkę pomiędzy garami) teraz po zmianie głowicy na inną chciałbym wyodrębnić wady.
Chciałbym zmienić w kolejności reduktor i wtryski najlepiej pojedyńcze na każy gar,
myślałem o hanah)
Co byście zaproponowali żeby pasowało pod ten układ i komputer co mam?
Żeby to chodziło najlepiej
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2012, 11:06 przez Jaress, łącznie zmieniany 1 raz.
tez chciałem zmiecić instalke u siebie i posiedziałem nad tym na forum lpg.
wyselekcjonowałem(po przeczytaniu info od ludzi którzy sprawdzali to na własnej skórze)poza kompem, bo juz masz:
-hanna 2000 czerwone
-KME gold
właśnie do AAH
znalazłem jeszcze gościa który tym handluje (tylko nowe)
i np: hanna ma po 85zł a kme gold po 310zł
[ Dodano: 2012-04-17, 10:23 ]
wszyscy mowia żeby jak najszybciej wywalać te valteki bo maja nierówne czasy otwarcia , a jak silnik nie dostaje odpowiedniej ilosci gazu to może na przyklad wypalac zawory.
ja bede wchodził w kompa lpgtech bo jest tańszy i nowszy niż stag i dokładniej mozna na nim ustawic instalację.
proponowany jest jeszcze parownik lovato s-hp jako bardziej wydajny termicznie niż kme, ale kme jest ogólno dostępny i znam przypadki że ludzie jezdżą na nim 6lat i żadnych problemów z nim nie mają
wyselekcjonowałem(po przeczytaniu info od ludzi którzy sprawdzali to na własnej skórze)poza kompem, bo juz masz:
-hanna 2000 czerwone
-KME gold
właśnie do AAH
znalazłem jeszcze gościa który tym handluje (tylko nowe)
i np: hanna ma po 85zł a kme gold po 310zł
[ Dodano: 2012-04-17, 10:23 ]
wszyscy mowia żeby jak najszybciej wywalać te valteki bo maja nierówne czasy otwarcia , a jak silnik nie dostaje odpowiedniej ilosci gazu to może na przyklad wypalac zawory.
ja bede wchodził w kompa lpgtech bo jest tańszy i nowszy niż stag i dokładniej mozna na nim ustawic instalację.
proponowany jest jeszcze parownik lovato s-hp jako bardziej wydajny termicznie niż kme, ale kme jest ogólno dostępny i znam przypadki że ludzie jezdżą na nim 6lat i żadnych problemów z nim nie mają
Zdecydowanie odradzam ich trzymania, bo to tanie substytuty, a nie godne polecenia wtryskiwacze. Szczerze to szkoda czasem nawet d...ę sobie softem zawracać przy takiej listwie. Powolne, niestabilne, nietrwałe. Powodują sporo problemów, nawet wspieranie benzyną mimo pozornie dużej wydajności całego układu.Jaress pisze:-Listwy Wtryskowe Czerwone Valteki
Oczywiście zawsze znajdzie się grono ludzi, co napisze "co ty chrzanisz malkontencie, zrobiłem 800 000 na takich, sam je montuję i są super". Inni napiszą, że najlepszy jest olej mineralny z Biedronki, inni jeszcze, że tarcze hamulcowe Hart są niezrównane(nierówne zazwyczaj raczej hehe), opony nadlewki rządzą i co my tam wiemy itp. itd.
Ale jak auto ma zaiwaniać pięknie na gazie, nie robić nieprzewidzianych problemów to red kupteki sprzedaj do Corsy 1.2, a sam co innego. Jest tu łatwo o tyle, że w zasadzie co byś nie wsadził będzie lepsze
jutro, jeśli mi nikt nic lepszego nie doradzi, zakupuję do siebie taki zestaw:
-stag 6 ISA 2
-KME gold
- hanna 2000 zielone
proszę o wypowiedzenie się na ten temat jeśli ktoś coś wie, bo złożyłem ten zestaw z suchych faktów forumowych
a swoją 3 generacje wrzuce na aledrogo za kilka stówek bo to nie robota jak w pobliżu nikt nie ma wtyczki do mojego kompa
-stag 6 ISA 2
-KME gold
- hanna 2000 zielone
proszę o wypowiedzenie się na ten temat jeśli ktoś coś wie, bo złożyłem ten zestaw z suchych faktów forumowych
a swoją 3 generacje wrzuce na aledrogo za kilka stówek bo to nie robota jak w pobliżu nikt nie ma wtyczki do mojego kompa
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
czytałem że jakieś hany mogą być za szybkie czy coś do takiego silnika jak V6 z tamtych lat i że zielone i czerwone sprawują się dobrze przy tej jednostce, więc raczej między tymi dwoma rodzajami będę wybierał, chyba że tak nie jest, wiadomo jak niebieskie grają z AAH?kuba2955 pisze:
niebieskie hany 2000 ogarniają z zapasem mego aan po mtmie
poszukałem i ninby KME do 350 ale raczej powyżej 300 nie stosować, gorsza wydajność termiczna ale dobra ciśnieniowa (do 200 km to i tak bez różnicy i nie powinienem ego odczówać) dodatkowo gazownik powiedziałmi że ma dobrą żywotność cena podobna do ac r01.kuba2955 pisze:ac r01 na 250km ł
mam raczej ciężką nogę i to chyba też przeważa na strone KME.
czy jest coś lepszego w ac r01 a ja o tym jeszcze nie wiem? <ok>
a może ac r01 szybciej będzie przałączał się na gaz ?
tu to w ogóle nie wiem czym się różni od ISA2, myślałem że łatwością strojenia i większymi możliwościami samo uczenia siękuba2955 pisze: stag 300 plus starczy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Stag 300 plus a stag 300 ISA2 to to samo. Gdy wypuścili ISA2 to każdy posiadacz plusa przez aktualizacje softu otrzymywał ISA2.
Wg. mnie niebieskie będą za duże, czas wtrysku gazu wyjdzie dużo mniejszy niż czas wtrysku benzyny, już na zielonych będzie równy nawet mniejszy. Na niebieskich to już ryzyko że nie otworzą się na tak krótko aby padać małą ilość gazu (choć powinny dać radę bo są szybkie).
Wg. mnie niebieskie będą za duże, czas wtrysku gazu wyjdzie dużo mniejszy niż czas wtrysku benzyny, już na zielonych będzie równy nawet mniejszy. Na niebieskich to już ryzyko że nie otworzą się na tak krótko aby padać małą ilość gazu (choć powinny dać radę bo są szybkie).
tylko podałem przykład z niebieskimi. starczą zielone.
ykhmm jak wtryskiwacz może być za szybki? :mrgreen: poproszę jakieś techniczne wytłumaczenie :shock:
miałem kme silver co niby jest do 250km? ( strzelam- nie pamiętam) w silniku 2.8 30v ack. przy bucie ciśnienie spadało chyba do 0.8 bara z 1.1 jak dobrze pamiętam. troche dużo. więc te ich zapewnienia w obsługiwaną moc można sobie w buty wsadzić. chociaż większość gazowników pewnie by się nie przejęła takim spadkiem ciśnienia...
ykhmm jak wtryskiwacz może być za szybki? :mrgreen: poproszę jakieś techniczne wytłumaczenie :shock:
miałem kme silver co niby jest do 250km? ( strzelam- nie pamiętam) w silniku 2.8 30v ack. przy bucie ciśnienie spadało chyba do 0.8 bara z 1.1 jak dobrze pamiętam. troche dużo. więc te ich zapewnienia w obsługiwaną moc można sobie w buty wsadzić. chociaż większość gazowników pewnie by się nie przejęła takim spadkiem ciśnienia...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków