Audi Coupe B2 by After swap 16V
Audi Coupe B2 by After swap 16V
Witam postanowiłem pokazać w końcu gdzieś swoje auto i to co przy nim robie, no i padło na was mam też małą nadzieje że znajde tu kogoś kto mi podpowie co i jak. A więc jest to Audi Coupe z roku 1984 chyba w najbiedniejszej wersji z silnikiem 1.8 na gaźniku, auto posiadam od sześciu lat i nie zamierzam go sprzedawać. Skoro ma zostać to postanowiłem go trochę odmłodzić i wsadzić mu troszkę mocniejszy silnik z audi B3 czyli szesnastkę o oznaczeniu 6A. Oczywiście bardzo chciałem wsadzić tam jakieś R5 ale wkońcu stwierdziłem że będzie łatwiej i taniej zamienić cztery gary na cztery tylko trochę mocniejsze. Nic bardziej mylnego, kupiłem B3 gdzieś pod Warszawą oczywiście o godzinie 24 tak żeby było łatwiej :mrgreen: auto w zasadzie za grosze gość twierdził że walnięte są uszczelniacze i dla tego auto dymi, były jakieś alusy sportowe zawieszenie mówie biorę. Całe szczęście byłem tam lawetą i tu wielkie dzięki dla KFR za użyczenie owej lawety <ok> , bo jak się okazało dnia następnego po rozebraniu silnika że nie były to uszczelniacze. Niestety były to pęknięte pierścienie na jednym z tłoków wraz z półkami tłokowymi <osohozi> . Troszkę ręce mi opadły ale znów pomocny okazał się pan od lawety :mrgreen: i namówił mnie na wyremontowany dół silnika ale nie 6A lecz ABF czyli jakieś 150KM w serii. A więc zakupiłem to od niego wsadziłem tam osprzęt z mojego silnika, wszystko pasowało p&p wraz z głowicą dokupiłem tylko wałki od abf-a, oczywiście wszystko poskładałem wg. książki i na nowych częściach.Silnik pare dni temu trafił pod maskę niestety łapy musiałem sam ogarnąć ale w tym momęcie już nic mnie nie zatrzyma. Teraz chcę przejść na elektroniczny wtrysk ale jeszcze jest pare rzeczy do ogarnięcia z tym związanych. Wrzucę pare fotek żeby jakoś wam to wszystko zobrazować no i niebawem będe uaktualniał temat
[/URL[URL=http://img542.imageshack.us/i/dsc0015dx.jpg/]
[/URL[URL=http://img542.imageshack.us/i/dsc0015dx.jpg/]
Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 14:41 przez After, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
skoro padlo na nas to jestem zdania ze nalezy nam sie jakies przywitanie (a jest ku temu odpowiedni watek) a nie tylko 'witam' rzucone z automatu z braku pomyslu jak inaczej zaczac zdanie. zreszta MOD i tak zaraz zwroci Ci na to uwage.
fur klawy bo to coupe typoszeregu B2, widze ze Twoja wspolpraca z Pawlem (jakakolwiek ma postac) jest bardziej owocna niz w 'coponiektorych' przypadkach - obys byl jaskolka zwiastujaca wiosne.
fur klawy bo to coupe typoszeregu B2, widze ze Twoja wspolpraca z Pawlem (jakakolwiek ma postac) jest bardziej owocna niz w 'coponiektorych' przypadkach - obys byl jaskolka zwiastujaca wiosne.
No więc podam jakieś konkrety czyli tak: jest już zamontowany komp wiązka wyprowadzona na komorę silnika zamontowana listwa wtryskowa z 1.8T + przedłużki wyleciał aparat zapłonowy i w jego miejsce została założona zaślepka do której jest zamontowana cewka wpadła nowa przepustnica z czujnikiem położenia dodatkowo trzeba było zamontować czujnik temperatury powietrza jak i czujnik położenia wału plus koło zębate 36-1 narazie to tyle w sobotę kolejny atak na szesnastkę MOŻE uda się zachechłać <hmm>
http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... =audicoupe
http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... =audicoupe
http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... =audicoupe
http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... =audicoupe