[B4 2.0 ABT] Pompa paliwa pracuje po wyłączeniu zapłonu
[B4 2.0 ABT] Pompa paliwa pracuje po wyłączeniu zapłonu
Witam ma taki problem, otóż, po wyłączeniu zapłonu/ zgaszeniu silnika pompa paliwa dalej pracuje, pod maską słychać syczenie przepływającego paliwa. Problem ten pojawił mi dziś rano po naładowaniu akumulatora (kiedyś tez to było, ale przeszło i teraz znów się pojawiło) i wyłączonym zapłonie zakładam klemę włącza się pompka, dopiero po którymś odpaleniu i zgaszeniu silnika pompka się wyłącza. Nie występuje to zawsze, ale zaczyna mnie to denerwować.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 16:50 przez gadgad, łącznie zmieniany 1 raz.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
gadgad _uwaga
A co do Twego problemu, to sprawdziłbym jeszcze kostkę stacyjki https://audi80.pl/b3-b4-kostka-stacy ... t27544.htm
A co do Twego problemu, to sprawdziłbym jeszcze kostkę stacyjki https://audi80.pl/b3-b4-kostka-stacy ... t27544.htm
Ten przekaźnik pompy jest w skrzynce bezpieczników? i jaki jest jego numer? Ostatnio robi się tak, że pompka sama się załącza kiedy chce, przedwczoraj włączyła się w nocy i do rana wyczerpała akumulator, po naładowaniu podłączam klemy (przy wyłączonym zapłonie oczywiście) i pompka znów zaczyna chodzić, dopiero po którymś włączeniu i wyłączeniu zapłonu przestała pracować.
Ok, wielkie dzięki jutro sprawdzęjaro7427 pisze:prawdopodobne jest ze styki przekażnika pompki paliwa po prostu się "kleją",przekażnik znajduje sie w skrzynce bezpieczników i oznaczony jest numerem 208
Tak więc wyjąłem i wyczyściłem ten przekaźnik i okazało się, że czasami zawiesza się środkowy styk, w związku z tym ten styk jest włączony. Było na nim też małe nadpalenie, które zlikwidowałem drobnym papierkiem ściernym. Póki co jest dobrze. Podziękowania dla kol. jaro7427