[B2 1.6 TD] Grzanie świec
[B2 1.6 TD] Grzanie świec
Na początku witam wszystkich, jestem tutaj nowy.
Niedawno kupiłem piękną B2-kę z silnikiem 1.6 TD (70KM) i chciałbym zapytać o pewną rzecz, mianowicie, gdy odpalam samochód z rana to przy zapłonie zapala się kontrolka "diesel", grzeją się świece i odjeżdżam, natomiast.. gdy samochód jest ciepły to przy zapalaniu, kontrolka się nie zapala i podejrzewam ze swiece się nie grzeją. Czy jest to normalne i fabrycznie tak to działało, czy po prostu poprzedni właściciel wprowadził jakieś zmiany (wiem, że jest elektrykiem) no i czy przypadkiem świeczki nie powinny przypadkiem być grzane przed każdym odpaleniem, a nie tylko przy odpalaniu na zimnym silniku. Pozdrawiam serdecznie!
Niedawno kupiłem piękną B2-kę z silnikiem 1.6 TD (70KM) i chciałbym zapytać o pewną rzecz, mianowicie, gdy odpalam samochód z rana to przy zapłonie zapala się kontrolka "diesel", grzeją się świece i odjeżdżam, natomiast.. gdy samochód jest ciepły to przy zapalaniu, kontrolka się nie zapala i podejrzewam ze swiece się nie grzeją. Czy jest to normalne i fabrycznie tak to działało, czy po prostu poprzedni właściciel wprowadził jakieś zmiany (wiem, że jest elektrykiem) no i czy przypadkiem świeczki nie powinny przypadkiem być grzane przed każdym odpaleniem, a nie tylko przy odpalaniu na zimnym silniku. Pozdrawiam serdecznie!
Nie no świece się grzeją jak silnik jest zimny, na ciepłym nie powinny się grzać
Ja jak np. odpalę klamota, to się dogrzewają jeszcze z minutę (widać, że światła słabsze i silnik ma delikatnie mniejsze obroty). W miarę nagrzewania się silnika świece grzeją coraz krócej, aż przestają grzać.
Wszystko jest ok.
Ja jak np. odpalę klamota, to się dogrzewają jeszcze z minutę (widać, że światła słabsze i silnik ma delikatnie mniejsze obroty). W miarę nagrzewania się silnika świece grzeją coraz krócej, aż przestają grzać.
Wszystko jest ok.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 15:02 przez Marcin_89, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- mechatomek
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:10
- Lokalizacja: Ostrężnica
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Odpowiedzialny jest czujnik czteropinowy, jak dobrze pamiętam to jest on żółty.
Jakiś czas temu wymieniałem ten króciec wodny w którym jest ten czujnik i po włożeniu go z powrotem do króćca, świece zaczeły mi cały czas grzać nawet gdy silnik był ciepły. Ale jak obróciłem ten czujnik o 90 stopni to wtedy świece grzały tylko gdy silnik był ciepły.
Wyjmowałeś może te czujniki co są w tym króćcu?
Jakiś czas temu wymieniałem ten króciec wodny w którym jest ten czujnik i po włożeniu go z powrotem do króćca, świece zaczeły mi cały czas grzać nawet gdy silnik był ciepły. Ale jak obróciłem ten czujnik o 90 stopni to wtedy świece grzały tylko gdy silnik był ciepły.
Wyjmowałeś może te czujniki co są w tym króćcu?
Robiłem ostatnio AAZ zielona obwódka 4 pinowy
Trzyma temp. jak sztywny
Takie cudo
Czujnik EPS KW Zielony
sprawdzony producent , brak zastrzeżeń 75 PLN
I tańszy Hans Pries 15zł
Obejrzyj piny we wtyczce - lubiły pękać, śniedzieć a nawet cofać się przy zakładaniu na czujnik
Trzyma temp. jak sztywny
Takie cudo
Czujnik EPS KW Zielony
sprawdzony producent , brak zastrzeżeń 75 PLN
I tańszy Hans Pries 15zł
Obejrzyj piny we wtyczce - lubiły pękać, śniedzieć a nawet cofać się przy zakładaniu na czujnik
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt: