Podłączenie wzmacniacza [MRP-F200] pod głośniki
Podłączenie wzmacniacza [MRP-F200] pod głośniki
Witam. Dorwałem wzmacniacz Alpine MPR-F200.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77b ... 7088b.html
Jestem zielony w tych sprawach i proszę o pomoc.
A mianowicie mogę go kupić za 70 PLN (warto?) Ale nie jestem do końca pewien co danych technicznych.. Znalazłem dwa rodzaje F200 a wyglądają one tak:
http://www.audiophile.pl/p/1201_alpine_mrp-f200
http://www.crutchfield.com/S-bImAGwcHv4 ... -F200.html
Bardziej mi pasuję na ten drugi (napis POWER AMPLIFIER pod logo Alpine) czyli powienien mieć 4x 40W 4 OHM.
Sprawa wygląda w ten sposób że chcę pod niego podłączyć głośniki Helix db 62.1c (50RMS 4ohm) + tweetery + zwrotnice. Radio mam Pioneera DEH140 UB.
Przewody mam.
Prąd do wzmacniacza jak i mase i sterowanie radiem ogarniam. Problem leży w podłączeniu głośnikow i ewentualnej konfiguracji mocą GAIN, filtrem itp..
Na zdjęciu zaznaczyłem jak według mnie to podłączyć.. i czego nie wiem.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/692 ... d7304.html
No i czy to jest napewno ten model (4x 40 W a nie 4x75 W)..
I jeszcze co do zwrotnic, rozumiem że podłączam je WZMACNIACZ --> ZWROTNICA --> GŁOŚNIK
Zaznaczam że nie miałem nigdy do czynienia z tym...
Z góry dziękuję. Pozdrawiam
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77b ... 7088b.html
Jestem zielony w tych sprawach i proszę o pomoc.
A mianowicie mogę go kupić za 70 PLN (warto?) Ale nie jestem do końca pewien co danych technicznych.. Znalazłem dwa rodzaje F200 a wyglądają one tak:
http://www.audiophile.pl/p/1201_alpine_mrp-f200
http://www.crutchfield.com/S-bImAGwcHv4 ... -F200.html
Bardziej mi pasuję na ten drugi (napis POWER AMPLIFIER pod logo Alpine) czyli powienien mieć 4x 40W 4 OHM.
Sprawa wygląda w ten sposób że chcę pod niego podłączyć głośniki Helix db 62.1c (50RMS 4ohm) + tweetery + zwrotnice. Radio mam Pioneera DEH140 UB.
Przewody mam.