[B4 1.9 TDI 1Z] Czy to kończący się nastawnik
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ja nie mowie o pobliskich mechanikach tylko formuowiczach Munior i Endriu210
Znaja się na rzeczy i zrobią to fachowo. W wakacje bylem u Kostrza na wymiane sterownika i wtryskow i 324 km w jedna strone mialem i nie przejmowałem sie tym, tyle co diesel spali to mozna jezdzic i jezdzic, a robota Kostrza wykonana na najwyższym poziomie.
Też mi autko szarpie przewaznie jak zimne, błędow nie ma, pewnie też nastawnik.
Również przekladke zrobie u Muniora, tylko sprawy osobiste wynikły mi z firma i jestem w kropce, żeby nie to , to juz miałbym w tym roku przełożonego na pierburga.
Znaja się na rzeczy i zrobią to fachowo. W wakacje bylem u Kostrza na wymiane sterownika i wtryskow i 324 km w jedna strone mialem i nie przejmowałem sie tym, tyle co diesel spali to mozna jezdzic i jezdzic, a robota Kostrza wykonana na najwyższym poziomie.
Też mi autko szarpie przewaznie jak zimne, błędow nie ma, pewnie też nastawnik.
Również przekladke zrobie u Muniora, tylko sprawy osobiste wynikły mi z firma i jestem w kropce, żeby nie to , to juz miałbym w tym roku przełożonego na pierburga.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja się podejmę :mrgreen: dziś ok.14 tej właśnie odjechał kolega ze śląska ,po przekładce miał do mnie 450 km :roll: z tego co mówił,po skończonej przekładce i przejażdżce , to raczej nie żałował ,ze tyle km zrobił :mrgreen: dostał kompa z Kostrzowym chipsem ,trochę mu doładowanie kulało ,ale miał sobie usunąc nieszczelności widoczne gołym okiemgras pisze:Munior zgadzam się z tobą ale nie znam nikogo kto sie tego podejmie.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ja też zakupiłem kabelek Viakenoski iłączy się za pomocą gołych pinów innaczej nie daje rady a i silnik musi być odpalony. Już zaproponowałem że własny kabelek wezmę i oprogramowanie, ale niestety. Dzięki wam wszystkim podjęłem decyzje wbrew żonie o regeneracji nastawnika, znalazłem mieście gościa który założy mi nastawnik i przyokazji posprawdza kąt wtrysku dawke. Cena jaką krzyknął to 200 z uszczelką pod nastawnik. Co o tym sądzicie. Chciałem sam go założyć ale jak poczytałem o skutkach złego montażu to chyba wole dac 200 i miec spokojna glowe. W cprzyszłym tygodniu powinienem miec juz złożone autko dam znać jak poszło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 lut 2012, 10:45
- Lokalizacja: Bisztynek
Witam
Macie racje tak zwane usługi mechaników naszych niestety do najtańszych nie należą ale nie mam wyjścia. Nigdy nie wkładałem nastawnik, więc za brak umiejętności trzeba płacic. Jutro będzie kurier po nastawnik już w sobote będe normalnie jeżdził(chyba)
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-04-26, 19:59 ]
michal_m182106 a mógł byś napisać mi numer telefonu na priv do tego mechaniora z bisztynka. bede wdzięczny
[ Dodano: 2012-05-01, 16:07 ]
Witam!
sorry że tak dlugo sie nie odzywalem ale praca mi nie pozwoliła. Nadal czekam na zregenerowany nastawnik. Ale pojawily sie troche inne objawy. Silnik teraz zadziej faluje na wolnych obrotach i przestał szarpać podczas jazdy ze stałą prędkością. Jednak chodzi chyba troszkę głośniej i troszke sie zmuliło. Już sam nie wiem o co chodzi. Może to gdzieś indziej leży przyczyna mojego problemu co jeszcze moge sprawdzić, czekając na zregenerowany nastawnik. Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-05-05, 08:25 ]
Dzieki michal_m182106 za pomoc. Wymieniłem nastawnik sam. autko nie szarpie i nawet dobrze sie zbiera, ale jak dam mu na jalowym gaz do dechy to bardzo mocno kopci. Zauważyłem ze dośc dużo pali. W mieście wychodzi jakies 8/100. Wieczorem postaram sie wkleic logi statyczne i dynamiczne, może tam coś bendzie widać. Może to przepływka już nie domaga. Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-05-20, 15:51 ]
Dziekuje wszystkim za pomoc juz nie mam blędów 1268 i 541, ale zostaly 519 i 281. /logi wstawie w tamacie poświęconym diagnostyce VAG. Jeszcze raz wielkie dzięki za cenne porady i fachową pomoc
Macie racje tak zwane usługi mechaników naszych niestety do najtańszych nie należą ale nie mam wyjścia. Nigdy nie wkładałem nastawnik, więc za brak umiejętności trzeba płacic. Jutro będzie kurier po nastawnik już w sobote będe normalnie jeżdził(chyba)
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-04-26, 19:59 ]
michal_m182106 a mógł byś napisać mi numer telefonu na priv do tego mechaniora z bisztynka. bede wdzięczny
[ Dodano: 2012-05-01, 16:07 ]
Witam!
sorry że tak dlugo sie nie odzywalem ale praca mi nie pozwoliła. Nadal czekam na zregenerowany nastawnik. Ale pojawily sie troche inne objawy. Silnik teraz zadziej faluje na wolnych obrotach i przestał szarpać podczas jazdy ze stałą prędkością. Jednak chodzi chyba troszkę głośniej i troszke sie zmuliło. Już sam nie wiem o co chodzi. Może to gdzieś indziej leży przyczyna mojego problemu co jeszcze moge sprawdzić, czekając na zregenerowany nastawnik. Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-05-05, 08:25 ]
Dzieki michal_m182106 za pomoc. Wymieniłem nastawnik sam. autko nie szarpie i nawet dobrze sie zbiera, ale jak dam mu na jalowym gaz do dechy to bardzo mocno kopci. Zauważyłem ze dośc dużo pali. W mieście wychodzi jakies 8/100. Wieczorem postaram sie wkleic logi statyczne i dynamiczne, może tam coś bendzie widać. Może to przepływka już nie domaga. Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-05-20, 15:51 ]
Dziekuje wszystkim za pomoc juz nie mam blędów 1268 i 541, ale zostaly 519 i 281. /logi wstawie w tamacie poświęconym diagnostyce VAG. Jeszcze raz wielkie dzięki za cenne porady i fachową pomoc