[B3 AAD] silniczek krokowy czy jest też śrubka od obrotów?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 23:03
[B3 AAD] silniczek krokowy czy jest też śrubka od obrotów?
witam jestem tu nowy, przepraszam że od razu zakładam temat ale nic nie mogę znaleźć co by mi pasowało do mojego problemu
to tak czy jest jakaś śrubka do regulacji obrotów (do obrotów biegu jałowego),gdzieś chyba w dolocie powinna być (chyba) ponoć u mnie jej niema
CZY COS TAKIEGO ISTNIEJE??? jak tak to pomóżcie mi to zdobyć
druga sprawa wiem też że pada mi krokowiec i mam u siebie na dwa piny zamontowany coś takiego mam (zdjęcie z allegro a;e silniczek z wyglądu taki sam)
http://allegro.pl/silnik-audi-80-1-9e-w ... 33765.html
i pojawia się moje pytanie ja mam dwu pinową wtyczkę kupiłem sobie drugi krokowiec ale na 3 piny i co teraz da jakoś to zrobić czy szukać nowego????
MOŻE MA KTOŚ Z WAS TAKI JAKI MI POTRZEBA, MOGĘ SWÓJ TEZ ODSPRZEDAĆ LUB SIĘ ZAMIENIĆ Z KIMŚ
to tak czy jest jakaś śrubka do regulacji obrotów (do obrotów biegu jałowego),gdzieś chyba w dolocie powinna być (chyba) ponoć u mnie jej niema
CZY COS TAKIEGO ISTNIEJE??? jak tak to pomóżcie mi to zdobyć
druga sprawa wiem też że pada mi krokowiec i mam u siebie na dwa piny zamontowany coś takiego mam (zdjęcie z allegro a;e silniczek z wyglądu taki sam)
http://allegro.pl/silnik-audi-80-1-9e-w ... 33765.html
i pojawia się moje pytanie ja mam dwu pinową wtyczkę kupiłem sobie drugi krokowiec ale na 3 piny i co teraz da jakoś to zrobić czy szukać nowego????
MOŻE MA KTOŚ Z WAS TAKI JAKI MI POTRZEBA, MOGĘ SWÓJ TEZ ODSPRZEDAĆ LUB SIĘ ZAMIENIĆ Z KIMŚ
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Na górze przepustnicy nie masz zderzaka do regulacji przepustnicy? Zresztą tutaj zawór stabilizacji biegu powinien załatwiać sprawę. Trzeba zobaczyć czy dostaje plus na jeden z pinów, sprawdzić czy czujnik zamkniętej przepustnicy, jeszcze czujnik na przepływomierzu wpływa na pracę tego zaworu.
Jak silnik wygląda jak tamten ale twój jest dwulitrowy to masz 3A a nie AAD.
Jak silnik wygląda jak tamten ale twój jest dwulitrowy to masz 3A a nie AAD.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 23:03
kolego a mogę troche prostszym językiem bo ja to jestem w tm temacie nowy i bardzo tego nie ogarniam
[ Dodano: 2012-04-24, 17:43 ]
wiem że mam w przepływomierzu regulację takim długim kluczem imbusem i wiem że od tego jest też silniczek krokowy znaczy od obrotów-tyle mi powiedział kolega co ma taką audi już ze 12lat tylko on ma 1,8 ale taki sam przepływomierz i taki sam krokowiec no i on właśnie mi powiedział że brakuje mi jakiejś śrubki w tym dolocie i on też mi regulował i wymieniał przepływomierz bo padł od strzału gazu bo dały ciała świece i przewody zapłonowe
[ Dodano: 2012-04-24, 17:43 ]
wiem że mam w przepływomierzu regulację takim długim kluczem imbusem i wiem że od tego jest też silniczek krokowy znaczy od obrotów-tyle mi powiedział kolega co ma taką audi już ze 12lat tylko on ma 1,8 ale taki sam przepływomierz i taki sam krokowiec no i on właśnie mi powiedział że brakuje mi jakiejś śrubki w tym dolocie i on też mi regulował i wymieniał przepływomierz bo padł od strzału gazu bo dały ciała świece i przewody zapłonowe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 29 kwie 2010, 09:04
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 23:03
Podobno 3A ma nowszą i więcej elektroniki.darek-audi pisze:a czym koledzy od różnic aad od 3a????
Do 3A pasuje krokowy od NG i prawdopodobnie obydwa będą pasować do AAD bo z wyglądu niczym się nie różnią. Z opisu tej aukcji wynika że 0280140512 pasuje do wielu silników.
http://allegro.pl/nowy-silnik-krokowy-a ... 65653.html
Ale jaki problem bo nic nie opisujesz. Co znaczy krokowiec pada, one się nie psują tylko zacinają jak są zasyfione. Wystarczy dobrze wypłukać i wydmuchać, sprawdzić czy lekko pracuje bez przycięć i OK. Jest możliwość podregulowania krokowca, ale musiał by być wypracowany na maxa. Objawia się to zaniknięciem szczeliny (szparki)która powinna mieć około 1 mm.przepraszam że od razu zakładam temat ale nic nie mogę znaleźć co by mi pasowało do mojego problemu
Czytać szukać i jeszcze raz czytać bo wszystkie problemy opisane są na forum po 100 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 23:03
problem-bardzo niskie obroty przy odpaleniu zimnego auta, czasem gaśnie jak jest nagrzany to też czasem ma bardzo niskie obroty-jak np.załącza się wiatrak chłodnicy to obroty potrafią spaść do 200 czasem ma bardzo wysokie ok.2000,ale zamówię ten z tej aukcji od ciebie zobaczymy co to najwyżej odeślę
[ Dodano: 2012-04-25, 00:11 ]
a czym wyczyścić ten krokowiec i jak???
:?: :?: :?: :?: :roll:
[ Dodano: 2012-04-25, 00:12 ]
aha i co z tą rzekomą śrubką w kolektorze ssącym???
[ Dodano: 2012-04-25, 00:11 ]
a czym wyczyścić ten krokowiec i jak???
:?: :?: :?: :?: :roll:
[ Dodano: 2012-04-25, 00:12 ]
aha i co z tą rzekomą śrubką w kolektorze ssącym???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A sorki, pomyliło mi się bo AAD w C4kach miał taki kanciasty kolektor http://moto.allegro.pl/silnik-audi-100- ... 77407.html a teraz przeszukałem ogłoszenia audi 80 i AAD wychodzi że ma taki sam jak 3A.
Tylko jeśli się poreguluje na przepustnicy to wtedy nie będzie załączany czujnik zamkniętej przepustnicy co sprawi że silniczek krokowy przestanie być potrzebny bo nie będzie pracował.
Tylko jeśli się poreguluje na przepustnicy to wtedy nie będzie załączany czujnik zamkniętej przepustnicy co sprawi że silniczek krokowy przestanie być potrzebny bo nie będzie pracował.
Krokowy wyjąć wypłukać np. w benzynie ekstrakcyjnej lub nafcie opisywane ze 100 razy.
Problemy z obrotami przy mechanicznym wtrysku i LPG to temat rzeka i co 10 post tego dotyczy. Niskie obroty na Benzynie i LPG tak samo? Jak reaguje na odpięcie : krokowca, potencjometru przepływomierza, regulatora dawki paliwa i tak dalej. Podstawa to szczelny dolot (wszystkie przewody gumowe) drożna odma itp. Jak wcześniej pisałem czytać i po kolei eliminować przyczyny. Z regulacją na Lpg powinno być łatwiej do regulacj Bp trzeba mieć więcej wiedzy i osprzętu. Powodzenia.
Problemy z obrotami przy mechanicznym wtrysku i LPG to temat rzeka i co 10 post tego dotyczy. Niskie obroty na Benzynie i LPG tak samo? Jak reaguje na odpięcie : krokowca, potencjometru przepływomierza, regulatora dawki paliwa i tak dalej. Podstawa to szczelny dolot (wszystkie przewody gumowe) drożna odma itp. Jak wcześniej pisałem czytać i po kolei eliminować przyczyny. Z regulacją na Lpg powinno być łatwiej do regulacj Bp trzeba mieć więcej wiedzy i osprzętu. Powodzenia.