[Audi 80 B3] Ania i Waldek Team
[Audi 80 B3] Ania i Waldek Team
Siema! jestem tu już od dawien dawna a to moja kolejna osiemdziesiątka
Od dnia zakupu czyli 23.03 wykonaliśmy przy nim już duuużo pracy.
Na początek podstawowe dane czyli:
Audi 80 B3
Rok produkcji - 1989
Silnik - 1.8 RU B+LPG, czyli jedna z najsłabszych, gaźnik, jednym słowem to samo co w białym
Kolor - jak widać taki trochę niebieski trochę zielony.
Na kupno zdecydowałem się bo mam praktycznie drugie auto na części i tą wygodę, że co lepsze to znajdzie się w zielono-niebieskim. Aaa.. i mały wypas z wyposażenia- wspomaganie kierownicy, poza tym brak nawet centralnego zamka. Lampy z 90tki tylko jakiś łoś wstawił tam też kierunkowskaz zamiast w zderzak, ale tak już zostanie.
Dzień po zakupie zaczęło się generalne sprzątanie a następnie remonty i zmiany, pozwolę sobie wymienić co zostało zrobione:
- Wyprana tapicerka
- Usunięty hak
- Wymienione amorki przód wkłady KYB olejowe, tył amory gazowe też KYB, klocki hamulcowe Lucas, świece NGK R, szczotki alternatora Hella, wstawiona mniejsza butla gazu bo poprzednia była kosmiczna(i komiczna), filtr powietrza, olej Mobil 1000 15W40 i filtr oleju, pozostał mi tylko filtr gazu do wymiany. Słowem zrobione zostało to co należy po kupnie starego złoma, który ma jeszcze jeździć
- Sprężynki sportowe -60mm:D:D
- Podłokietnik biedronkowy
- Kierownica skóra z coupe
- Aluski z białej B3 czyli jakieś tam 14cali
- Tłumik końcowy ulter sport
- Bębny pomalowane na czarno
- Głośniki w tylnej półce wstawione, radio będzie na dniach:P
- Nowy akumulator Centra plus
- Wlepki forum
- Białe podświetlenie rejestracji, biała żaróweczka w środku itd. itd
I ogólnie jest przy nim jeszcze trochę pracy, mam zamiar przyjechać na DynóVWkę autem już w ładnym stanie, o planach nie piszę za to o wszelkich zmianach będę wam z radością donosił
, , , , , ,
14.05.2011
Dziś założyłem grill bez znaczka, zmieniłem pękniętą lampę tylną i przyciemniłem tył z czego nie jestem do końca zadowolony:P pozostało jakoś ogarnąć lampy z przodu ale jeszcze nie wiem jak się za to zabrać. między czasie wymienione zostały jeszcze dwie opony bo poprzednie już były łyse
,
29.11.2011
Zmiany zimowe u mnie też oczywiście czyli odnowione felgi stalowe, kołpaki pomalowane w czarny mat i kupione 2 opony bieżnikowane, czyli czekamy na śnieg:)
Poza tym od jakiegoś czasu co chwila się coś sypie co mnie już denerwuje, raz pompa wody, raz czujnik temperatury itd itd od jakiegoś czasu praktycznie cały czas coś mu dolega i staram się to zwalczać, poza tym kilka niewinnych naklejek, które mi się zawsze podobały i kompleksowe mycie. Audio też już jako takie jest czyli radio i głośniki na tylnej półce wszystko pioneer zostało mi zmienić głośniczki w podszybiu na peyingi, które już czekają na montaż :klown:
,
2.2012
Nowe tulejki wahaczy, nowy siłownik sprzęgła bo pewnego pięknego dnia wsiadłem do auta i mi sprzęgło zostało w podłodze:) sprawdzałem też ciśnienie na tłokach: 12 12 12 11 czyli silnik ok.
Z ciekawszych rzeczy to wpadł licznik z obrotomierzem:
I felgi 16/9 tył i 16/7,5 przód firmy rial. Mi się bardzo podobają. Tu zdjęcie z przymiarki:
A tutaj po całodniowym odnawianiu rantów bo były porysowane od krawężników, papierki od 600 do 2500 i na końcu pasta tempo, pozostało jeszcze użyć autosola bo lustro to to nie jest:P
,
4.2012
Sezon 2012
,
Jesień 2012
Dorwaliśmy fotel kierowcy regulowany góra dół, specjalnie dla drugiego kierowcy, no, kierowniczki.
Z tyłu wpadła kanapa z zagłówkami i podłokietnikiem. Kolor tapicerki niezmiennie czarny.
Najwięcej roboty było jednak z dokładką tylnego zderzaka- Sport edition/KAMEI. Stan był opłakany, trochę szpachli, klejenie dziury po haku żywicą epoksydową, malowanie dobraną farbą, wziąłem się za to sam i jakoś tam wyszło ale nie wiem czy chciałoby mi się jeszcze raz spędzić tyle godzin. Efekt jednak zadowalający choć do ideału daleko.
,
CDN. Pozdro
Od dnia zakupu czyli 23.03 wykonaliśmy przy nim już duuużo pracy.
Na początek podstawowe dane czyli:
Audi 80 B3
Rok produkcji - 1989
Silnik - 1.8 RU B+LPG, czyli jedna z najsłabszych, gaźnik, jednym słowem to samo co w białym
Kolor - jak widać taki trochę niebieski trochę zielony.
Na kupno zdecydowałem się bo mam praktycznie drugie auto na części i tą wygodę, że co lepsze to znajdzie się w zielono-niebieskim. Aaa.. i mały wypas z wyposażenia- wspomaganie kierownicy, poza tym brak nawet centralnego zamka. Lampy z 90tki tylko jakiś łoś wstawił tam też kierunkowskaz zamiast w zderzak, ale tak już zostanie.
Dzień po zakupie zaczęło się generalne sprzątanie a następnie remonty i zmiany, pozwolę sobie wymienić co zostało zrobione:
- Wyprana tapicerka
- Usunięty hak
- Wymienione amorki przód wkłady KYB olejowe, tył amory gazowe też KYB, klocki hamulcowe Lucas, świece NGK R, szczotki alternatora Hella, wstawiona mniejsza butla gazu bo poprzednia była kosmiczna(i komiczna), filtr powietrza, olej Mobil 1000 15W40 i filtr oleju, pozostał mi tylko filtr gazu do wymiany. Słowem zrobione zostało to co należy po kupnie starego złoma, który ma jeszcze jeździć
- Sprężynki sportowe -60mm:D:D
- Podłokietnik biedronkowy
- Kierownica skóra z coupe
- Aluski z białej B3 czyli jakieś tam 14cali
- Tłumik końcowy ulter sport
- Bębny pomalowane na czarno
- Głośniki w tylnej półce wstawione, radio będzie na dniach:P
- Nowy akumulator Centra plus
- Wlepki forum
- Białe podświetlenie rejestracji, biała żaróweczka w środku itd. itd
I ogólnie jest przy nim jeszcze trochę pracy, mam zamiar przyjechać na DynóVWkę autem już w ładnym stanie, o planach nie piszę za to o wszelkich zmianach będę wam z radością donosił
, , , , , ,
14.05.2011
Dziś założyłem grill bez znaczka, zmieniłem pękniętą lampę tylną i przyciemniłem tył z czego nie jestem do końca zadowolony:P pozostało jakoś ogarnąć lampy z przodu ale jeszcze nie wiem jak się za to zabrać. między czasie wymienione zostały jeszcze dwie opony bo poprzednie już były łyse
,
29.11.2011
Zmiany zimowe u mnie też oczywiście czyli odnowione felgi stalowe, kołpaki pomalowane w czarny mat i kupione 2 opony bieżnikowane, czyli czekamy na śnieg:)
Poza tym od jakiegoś czasu co chwila się coś sypie co mnie już denerwuje, raz pompa wody, raz czujnik temperatury itd itd od jakiegoś czasu praktycznie cały czas coś mu dolega i staram się to zwalczać, poza tym kilka niewinnych naklejek, które mi się zawsze podobały i kompleksowe mycie. Audio też już jako takie jest czyli radio i głośniki na tylnej półce wszystko pioneer zostało mi zmienić głośniczki w podszybiu na peyingi, które już czekają na montaż :klown:
,
2.2012
Nowe tulejki wahaczy, nowy siłownik sprzęgła bo pewnego pięknego dnia wsiadłem do auta i mi sprzęgło zostało w podłodze:) sprawdzałem też ciśnienie na tłokach: 12 12 12 11 czyli silnik ok.
Z ciekawszych rzeczy to wpadł licznik z obrotomierzem:
I felgi 16/9 tył i 16/7,5 przód firmy rial. Mi się bardzo podobają. Tu zdjęcie z przymiarki:
A tutaj po całodniowym odnawianiu rantów bo były porysowane od krawężników, papierki od 600 do 2500 i na końcu pasta tempo, pozostało jeszcze użyć autosola bo lustro to to nie jest:P
,
4.2012
Sezon 2012
,
Jesień 2012
Dorwaliśmy fotel kierowcy regulowany góra dół, specjalnie dla drugiego kierowcy, no, kierowniczki.
Z tyłu wpadła kanapa z zagłówkami i podłokietnikiem. Kolor tapicerki niezmiennie czarny.
Najwięcej roboty było jednak z dokładką tylnego zderzaka- Sport edition/KAMEI. Stan był opłakany, trochę szpachli, klejenie dziury po haku żywicą epoksydową, malowanie dobraną farbą, wziąłem się za to sam i jakoś tam wyszło ale nie wiem czy chciałoby mi się jeszcze raz spędzić tyle godzin. Efekt jednak zadowalający choć do ideału daleko.
,
CDN. Pozdro
Ostatnio zmieniony 27 lut 2013, 14:39 przez waldik, łącznie zmieniany 5 razy.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
coś w ten deseńmario2560 pisze:w 90 pozycja jest w "długich" chyba a na rogu nie ma nic i chyba nawet nie ma miejsca żeby tam zrezać żarówkę.
A silnik "RU" nie jest najsłabszym w 80tkach, były jeszcze silniki 1,6 - na trzech różnych gaziolach z różnymi mocami (70-75KM), był też jeden 1,6 na wtrysku (103KM), klekoty, i był też na rynek włoski i grecki bodajże motor 1,4 o zawrotnej mocy roweru :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
A autko masz w jednym z najładniejszych kolorków w jakich wychodziły 80 <ok> i widzę że zaczyna się dobrze dziać w temacie.