Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT] Problem z ładowniem ... POMOCY

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LoveShakerz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 26 maja 2011, 20:57

[2.0 ABT] Problem z ładowniem ... POMOCY

Post autor: LoveShakerz » 27 kwie 2012, 22:57

Chłopaki mam taki problem otóż po przekręceniu kluczyka świeci mi się tylko kontrolka cisnienia oleju ;( od razu wiedziałem że coś jest nie tak bo już miałem taką sytuację. Prawda jest taka że przez to alternator nie ładuje mi akumulatora. Zdarzyło mi się to już drugi raz ... ostatnim razem jak miałem taką sytuację to wszystko naprawiło się po tym jak naładowałem aku na full'a a teraz to sam nie wiem co to bedzie jutro rano bo teraz biedak ładuje się w garażu ... nie wiem skąd może brać się ten problem ;/ boję się jeździć w dalekie trasy bo nigdy nie wiadomo co może się stać ... Chciałbym wspomnieć że nie ma opcji o zawieszeniu się szczotek czy też ich braku bo zostały wymienione w tym roku w zimę i od tamtej pory co jakiś czas powtarza się ten sam błąd ... myślałem że może to szczotki się zawiesiły czy coś ale dzisiaj specjalnie wyciągałem alternator i sprawdzałem szczotki ładnie wędrują po swoim torze nie wiem już co może w nim być ... kumpel sprawdzał mi instalację jak wcześniej miałem ten problem ale już auto zdążyło się naprawić normalnie pojawiła się kontrolka ładowania itp ... naprawdę mechanicy wymiękną chyba przy tym przypadku bo już ja nie wiem co to może być ;(

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 kwie 2012, 01:35

Szczotki mocowane są do regulatora napięcia. Kiedyś podczas jego wymiany szczotki chyba wskoczyły nie na swoje miejsce i efekt był taki jak u ciebie. Obstawiam więc albo szczotki, albo cały regulator napięcia.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 28 kwie 2012, 07:43

A po uderzeniu ręką w licznik nie pojawiają się kontrolki które nie swiecą? Może winne są luty w liczniku. Jesli alternator jest sprawny, a np winne są luty to po przegazowaniu sinika za 3- 3,5 tys obr sam powinien się wzbudzić i ładowanie powinno się pojawić.

Obejrzyj kable i wtyczke która wpina sie do alternatora, Sprawdź czy nie masz zaśniedziałej tej blaszki w alternatorze która dotyka do regulatora (jak wyjmiesz regulator to widać taką odstającą blaszke i ona dotyka regulatora).

U siebie w aucie mam dokładnie taki sam problem i u mnie trzeba "strzelić" ręką w licznik i czasem kontrolki sie pojawiają, choć obecnie przestaje to pomagać i czeka mnie darcie licznika.

Awatar użytkownika
LoveShakerz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 26 maja 2011, 20:57

Post autor: LoveShakerz » 29 kwie 2012, 11:56

O to chodzi chłopaki że rozbierałem alternator u siebie szczotki są na miejscu ładnie się dopasowały w swoje miejsce bo były niedawno wymieniane być może wina jest po stronie regulatora napięcia bo szukałem szczotek ori boscha ale nie znalazłem więc w sklepie wcisnęli mi zamiennik i może być tak że regulator padł jutro postaram się kupić nowe szczotki z regulatorem może wszystko wróci do normy chyba że wina stoi po stronie diód ?? co Wy na to ? licznik wykluczam bo sprawdzałem miernikiem i naprawdę ładowania nie ma podczas pracy silnika a po wymianie szczotek na ten zamiennik miałem tak że po uruchomieniu silnika kontrolki nie gasły dopiero po lekkim przygazowaniu wszystko znikało teraz 2 migające kontrolki które są na samej górze w liczniku nie świecą się po uruchomieniu zapłonu no i brak też kontrolki ładowania więc zakładam że mogą być przyczyną szczotki z regulatorem chyba że nie to zdecyduje się na zakup nowego alternatora :(

[ Dodano: 2012-04-30, 17:55 ]
Problem rozwiązałem sam ;) już można dalej śmigać okazało się że przyczyną był padnięty regulator napięcia na szczotkach wymiana szczotek i wszystko jest ok ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl