[coupe typ89] swap ael
[coupe typ89] swap ael
Witam planuje swapa z 2.0 aad na 2.5 ael. Jakie problemy mogę napotkać przy tej przeróbce? Orientujecie się może jak wygląda sprawa z immobilizerem?
Boro69, immo to nie problem.
Arwam wrzucił do Coupe 2.5 TDI R5 (AAT).
To jego temat przejrzyj https://audi80.pl/b3-coupe-moje-drug ... #685763%22
Arwam wrzucił do Coupe 2.5 TDI R5 (AAT).
To jego temat przejrzyj https://audi80.pl/b3-coupe-moje-drug ... #685763%22
aaaa nawet tu mnie znaleźli... problem może być, taki.
potrzebujesz dorobić mocowania silnika albo do sanek albo do podłużnic.
przypadku auto które bazowo miało pięcio cylindrówke jest dużo łatwiej.
ale do rzeczy. będziesz musiał zmienić przednią belkę pod zderzakiem, układ chłodzniczy, skrzynkę biegów na jakąś dłuższą. 2.5 mimo że krótko skokowy silnik nie przepada za wysokimi obrotami. na pewno będą też inne półosie.
w Twoim przypadku znacznie łatwiej będzie zrobić swapa na 1Z'a może wtedy wziąć obojętne jaki silnik np od golfa i go posadzić na sankach używając łap od lewej strony auta od B3 a prawej od B2 reszta pasuje P&P.
jeśli planujesz założyć silnika 2.5 TDI ale z mechaniczną pompą to odrazu mówię żebyć sobie odpuścił tu przy większym wydatku pompa nie jest w stanie utrzymać kąta wtrysku. robi sie późny kąt wtrysku, mamy kupę dymu a auto przestaje jechać. po odjęciu gazu auto znów słabo bo słabo ale przyspiesza.ja jak się uporam jeszcze z inną robotą testuję opcje pompy jako bazy do budowy z 2.4D i jesli to się nei uda to aplikuję elektronikę
potrzebujesz dorobić mocowania silnika albo do sanek albo do podłużnic.
przypadku auto które bazowo miało pięcio cylindrówke jest dużo łatwiej.
ale do rzeczy. będziesz musiał zmienić przednią belkę pod zderzakiem, układ chłodzniczy, skrzynkę biegów na jakąś dłuższą. 2.5 mimo że krótko skokowy silnik nie przepada za wysokimi obrotami. na pewno będą też inne półosie.
w Twoim przypadku znacznie łatwiej będzie zrobić swapa na 1Z'a może wtedy wziąć obojętne jaki silnik np od golfa i go posadzić na sankach używając łap od lewej strony auta od B3 a prawej od B2 reszta pasuje P&P.
jeśli planujesz założyć silnika 2.5 TDI ale z mechaniczną pompą to odrazu mówię żebyć sobie odpuścił tu przy większym wydatku pompa nie jest w stanie utrzymać kąta wtrysku. robi sie późny kąt wtrysku, mamy kupę dymu a auto przestaje jechać. po odjęciu gazu auto znów słabo bo słabo ale przyspiesza.ja jak się uporam jeszcze z inną robotą testuję opcje pompy jako bazy do budowy z 2.4D i jesli to się nei uda to aplikuję elektronikę