[b4.2.0 94r]nawiew słabo dmucha
Ja u siebie zdjąłem tą siatkę żyłkową . Dorobiłem ramkę z drewna mającą wymiar wlotu i wewnętrzny wymiar pasujący do 1/3 filtra pyłkowego BOSHA . Wycinam odpowiednią wielkość filtra , wkładam w ramkę i już . A żeby nie wpadały do niego śmieci typu liście , igły , nasiona , na wierzchu jest poczciwa pończocha . Co pół roku czyszczenie filterka i pończochy i nie mam wewnątrz kurzu jak przed zamontowaniem tego zestawu .
Ostatnio zmieniony 11 paź 2007, 09:19 przez marko, łącznie zmieniany 2 razy.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bo tu czyszczenie nic nie da trzeba wymienić opornik dmuchawy. Znajduje się on w obudowie silnika dmuchawy i wchodzą do niego dwie kostki od silnika i druga od sterowania(przełącznika).maccwac pisze:a problem dlaczego nie dmucha na 1, 2 i 3 biegu nierozwiazany (przynajmniej u mnie) filtr wyczyszczony z licsci. Dmuchawa na 4 biegu kreci jak szalona na opzostalych ani drgnie....
I to sie nazywa odpowiedz. Teraz kiedy szyby zaczynaja parowac, warto sie tym zajac.kokolino1 pisze:Bo tu czyszczenie nic nie da trzeba wymienić opornik dmuchawy. Znajduje się on w obudowie silnika dmuchawy i wchodzą do niego dwie kostki od silnika i druga od sterowania(przełącznika).maccwac pisze:a problem dlaczego nie dmucha na 1, 2 i 3 biegu nierozwiazany (przynajmniej u mnie) filtr wyczyszczony z licsci. Dmuchawa na 4 biegu kreci jak szalona na opzostalych ani drgnie....
Dzieki.
Watek byl o niedzialajacym nawiewie na poszczegolnych ustawieniach - prawda?
A odpowiedz padla dopiero teraz po napisaniu kilkunastu odpowiedzi na temat, gdzie i jaki kto ma filtr. Stad moja naiwnosc ze po wyczyszczeniu z lisci sprawa bedzie rozwiazana.
Dzieki i pozdr
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Prawda ale...maccwac pisze:Watek byl o niedzialajacym nawiewie na poszczegolnych ustawieniach - prawda?
Gdyby to była przerwa na rezystorze to na 1, 2, 3 silnik nie powinien nawet drgnąć więc Twój problem jest nieco inny od tego (przynajmniej z objawów), jaki miał autor wątku.romeo pisze:broblem jest taki ze na 3 biegu ledwo co dmucha a na pierwszym i drugim prawie wcale
tylko na 4 normalnie
bylo by super jak by ten elektryk jeszcze powiedział co wymienił bo nie wszędzie sa tacy fachowcy :roll: przy opornicy która znajduje sie przy silnku dmuchawy da sie chyba wymienic tylko bezpiecznik termiczny bo reszta jest obudowana ale nie sądze by to był ten bezpiecznik
napisz co dokładnie i gdzie wymienił
napisz co dokładnie i gdzie wymienił