[B4 1,9TD AAZ] Jakie czujniki oleju w głowicy!!!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 paź 2007, 10:34
- Lokalizacja: Słupsk
[B4 1,9TD AAZ] Jakie czujniki oleju w głowicy!!!!!
tu jest taki problem że mam te auto od niedawna i okazalo się że jest tam głowica od 1Z a nie od AAZ. Przy większych obrotach silnika zapala mi się kontrolka od oleju, ciśnienie jest dobre bo przejechalem na tej świecącej kontrolce jakieś 2000 km i chcem wymienić czujnik w glowicy ale jak się okazał jego tam nie ma ktoś wkręcił tam śrube zamiast czujnika. Pomocy!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony 11 paź 2007, 09:10 przez zolnierz22, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 paź 2007, 10:34
- Lokalizacja: Słupsk
czyli w głowicy nie ma czujnika ciśnienia oleju
wszystkie powinny być przy filtrze
mi mechanik powiedział że ten czujnik powinien być z tyłu głowicy zaraz powyżej wężyka chyba od wody i jak ten mechanik twierdzi to powinien on być niebieski, a jeszcze jedno u mnie przy filtrze jest tylko jeden czujnik i jest koloru brązowego. Kolego Cobra jak możesz to powiedz mi jeszcze czy filtr oleju musi być z zaworkiem i jaki symbol katalogowy
wszystkie powinny być przy filtrze
mi mechanik powiedział że ten czujnik powinien być z tyłu głowicy zaraz powyżej wężyka chyba od wody i jak ten mechanik twierdzi to powinien on być niebieski, a jeszcze jedno u mnie przy filtrze jest tylko jeden czujnik i jest koloru brązowego. Kolego Cobra jak możesz to powiedz mi jeszcze czy filtr oleju musi być z zaworkiem i jaki symbol katalogowy
Napewno tutaj znajdziesz:
viewtopic.php?t=3798&highlight=filtr+oleju++zaworkiem
[ Dodano: 2007-10-11, 10:38 ]
W AAZ ...OP525 w 1Z ....OP525/1
viewtopic.php?t=3798&highlight=filtr+oleju++zaworkiem
[ Dodano: 2007-10-11, 10:38 ]
W AAZ ...OP525 w 1Z ....OP525/1
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 paź 2007, 10:34
- Lokalizacja: Słupsk
Dzięki chłopaki okazało się że mam zle czujniki a Cobra pożyczylem książke sam naprawiam Audi 80 i tam piszą że powinien być brązowy i szary czujnik w filtrze sprawdze pierwz brązowym a później tak jak mówileś z niebieskim filtr mam dobry. Kupie czujniki i się odezwe co z tego wynikło.
[ Dodano: 2007-10-11, 21:46 ]
Mam prośbe jak by ktoś mógł sprawdzić jakiego koloru ma ten czujnik i powiedzieć od czego on jest
[ Dodano: 2007-10-11, 21:47 ]
Tu jest fotka
[ Dodano: 2007-10-12, 11:05 ]
[/img]
[ Dodano: 2007-10-12, 11:06 ]
od czego jest ten czujnik i jakiego koloru jest
[ Dodano: 2007-10-12, 16:45 ]
Znalazłem przyczyne !!!!
Wszystkie czujniki były podłączone do jednego przewodu gdy odłączyłem przewód od szarego czujnika w filtrze oleju zaczeł wszystko grać prawdopodobnie ktoś grzebał przy elektryce i wyciął drugi przewód a później zmostkował przewody partacz!!!
[ Dodano: 2007-10-11, 21:46 ]
Mam prośbe jak by ktoś mógł sprawdzić jakiego koloru ma ten czujnik i powiedzieć od czego on jest
[ Dodano: 2007-10-11, 21:47 ]
Tu jest fotka
[ Dodano: 2007-10-12, 11:05 ]
[/img]
[ Dodano: 2007-10-12, 11:06 ]
od czego jest ten czujnik i jakiego koloru jest
[ Dodano: 2007-10-12, 16:45 ]
Znalazłem przyczyne !!!!
Wszystkie czujniki były podłączone do jednego przewodu gdy odłączyłem przewód od szarego czujnika w filtrze oleju zaczeł wszystko grać prawdopodobnie ktoś grzebał przy elektryce i wyciął drugi przewód a później zmostkował przewody partacz!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 paź 2007, 10:34
- Lokalizacja: Słupsk
Będe bardzo wdzięczny bo wczoraj było wszystko ok a dzisiaj jechalem do pracy i znowu przy większych obrotach tak powyżej 2000 zapaliła mi się kontrolka. Jak kupowalem auto miał on wlane o jakieś litr oleju więcej i kontrolka się nie zapalała, nie dawno wymienilem olej wlałem tyle ile powinno być i zaczęła się zapalać, czy to może być od tego, że jest to silnik AAZ a glowica od silnika TDI chyba 1Z? Zaczynam myśleć że może w tej głowicy są inne kanały od smarowania albo coś w tym stylu i potrzebuje on więcej oleju. Jak możesz to zobacz jeszcze jakie masz czujniki w filtrze oleju bo u mnie jest miejsce na dwa, jeden wychodzi z boku a drugi centralnie na środku niędzy przewodami - ciężko go dojrzeć. Napisz który masz podłączony.
- MalyGlodek
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:22
- Lokalizacja: GS Słupsk
Cześć, nie wiem czy to ci coś pomorze ale ja zrobiłem u siebie SWAP do B4 wstawiłem 1,6 TD, też przy wyższych obrotach zapala mi się kontrolka od oleju, podłączone mam 2 czujniki oleju jeden niskiego ciśnienia biały, drugi wysokiego ciśnienia czarny, ponoć przy wyższych obrotach zapala się kontrola oleju jeżeli jakiś dodatkowy kabel do sterowania nie jest podłączony do alternatora, ja do tego jeszcze nie doszedłem bo szukam jakieś B4 z oryginalną instalacją. U mnie sprawdzili ciśnienie oleju i wszystko jest ok, problem jest w instalacji, może być coś podobnego u ciebie