Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] problem z ciśnieniem oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
FrenzE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 10 paź 2009, 16:49
Lokalizacja: Hąńczowa - Nowy Sącz

[B3 1.8 PM] problem z ciśnieniem oleju

Post autor: FrenzE » 02 maja 2012, 08:28

Jak w już pisałem wyżej mam problemy z ciśnieniem oleju w 1.8 PM 90 HP. Mianowicie zapala się kontrolka ciśnienia oleju na obrotach 2100 - 2200 przy rozgrzanym silniku. Poziom oleju - połowa, semisyntetyk Elfa. Czujnik zmieniany był.
Dodam że ostatnio musiałem wymienić po raz kolejny szklanki (samoregulatory) i to dopiero po 50 tys. :-( . Zakładałem pompę olejową od Golfa MK II 1.6 PN - i taka sama sytuacja - brakuje mi przy falo łapu (lub falochronu - pieron wie jak się to prawidłowo nazywa).

Jeżeli post się powtarza to przepraszam ale nie miałem czasu na przejrzenie wszystkich postów o podobnej tematyce.
Ostatnio zmieniony 02 maja 2012, 10:46 przez FrenzE, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 02 maja 2012, 09:08

_uwaga

FrenzE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 10 paź 2009, 16:49
Lokalizacja: Hąńczowa - Nowy Sącz

Post autor: FrenzE » 02 maja 2012, 10:44

sorki już poprawiam

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 02 maja 2012, 12:13

Skoro zmieniałeś czujnik i pompę to obstawiałbym niestety panewki na wale lub gdzieś indziej. Brak tego plastiku przy pompie raczej nie ma większego wpływu.

FrenzE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 10 paź 2009, 16:49
Lokalizacja: Hąńczowa - Nowy Sącz

Post autor: FrenzE » 02 maja 2012, 12:36

a może mnie ktoś teraz olśnić jak dobrać panewki do korby bo z tego co pamiętam to są z 3 rodzaje grubości

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 02 maja 2012, 12:42

FrenzE pisze:a może mnie ktoś teraz olśnić jak dobrać panewki do korby bo z tego co pamiętam to są z 3 rodzaje grubości
nic jak tylko wyjąć :-P

no ale tak ci powiedział koleś w sklepie, że PM z tego rocznika co masz i tego miesiąca miał 3 rodzaje :?: choć przyznaje, że trudno czasem sie połapać ...

FrenzE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 10 paź 2009, 16:49
Lokalizacja: Hąńczowa - Nowy Sącz

Post autor: FrenzE » 03 maja 2012, 20:11

tu chodziło tylko o grubość i chyba w zależności od ilości szlifów na korbie - chyba (ja się tylko znam na rolniczych silnikach :p)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl