Witam
Panowie mam pytanie, bo jestem w szoku, tarcze i klocki z przodu Mi sie konczą, wg Etki zamowilem 288X15 pełne, ale jakie zdziwienie Mnie ogarnelo kiedy zobaczylem na samochodzie tarcze 288X25 wentylowane(ktore wg Etki byly tylko w 2.6 i 2.8L.) I teraz tak, czy ktos eksperymentował z tarczami i zaciskiem? Wg Etki jarzma i zaciski są takie same lecz tytlko tarcze inne w zwiazku z tym czy jesli wywale te 288X25 i zaloze 288X15 ktore juz kupilem to czy to będzie z punktu technicznego złe? Zapewne pogorszą sie właściwości hamujące...Ktoś wsadził nie te tarcze co powinno a może to jakiś tuning...
Czy może odesłać te 15 i zakupić 25-tki? Są o 30zł droższe...Oczywiście ATE.Klocki Bosha kupiłem.Rozmawiałem z mechanikiem i powwiedział że jeśli teraz wsadze tarcze 15mm to jeśli klocki będą miały zbyt cieńkie okładziny to moga wyskoczyć z prowadnic i będzie Buumm i koniec świata...ale patrząc teraz w drugą strone tak jak pisałem wczęśniej na Etce jarzma i zaciski sa takie same...więc nie rozumiem...
Proszę o sugestie.
[100 C4 2.3 AAR 92 r] 288X25 zamiast 288X15 .Problem!
No i teraz jest zagadka jeszcze wieksza...stawiam konia z rzedem temu kto ma jakies racjonalne wyjasnienie na to. Otoz. Wymienilem w sklepie na wentylowane 25mm i guzik klocki za grube i nie chca wejsc na tarcze(brakuje jakieś ok.1cm) .nie mam pojęcia jak poprzedni właściciel włozył te klocki( albo klocki szlifował albo dal zjechaną tarcze) Wkurzyłem się i wymieniłem spowrotem na Ate 15 pełne,tak jak producent podaje i teraz klocki weszły. Nie mam pojęcia jak to tam ma być...a inny klockow niż 19mm nie ma w ofercie(szukałem najcieńszych). Ktoś tam grzebał chyba...Poki co jakoś to hamuje.Narazie docierają się.Cóż nie będę madrzejszy od producenta...ale zagadka ciekawa...