Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9 TDI BOSCH] Wibracje Silnika na wolych, winny wtrysk?

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 02 maja 2012, 13:38

SaubeR pisze:U mnie nie wyświtlają się ani check ani znowu auto nie ma problemu z osiąganiem prędkości 100+

@_Dave Wielkie dzięki za propozycję <ok> ale niestety jednak mieszkasz za daleko :-/
u mnie tez tak bylo, zadnych check ani inna rzecz nie dawala o tym znac, gdzies wydlubalem ze trzeba puknac we wtrysk sterujacy z wyczuciem "mloteczkiem" i jesli "odda ten [stuk]" znaczy ze cos z nim jest nie tak, u mnie "taka" diagnoza tez nic nie wykazała

objawy prawie że te same, auto kulalo sie do MAX (u mnie 120km/h) i po przekroczeniu tej predkosci szarpal, wydaje mi sie ze zwyczajnie sie wtrysk przycina przy wiekrzym obciazeniu lub cos w ten desen ale to opina laika (moja) :P
i bardzo sporadycznie dzialo sie to na przyspieszaniu, jak ciagnol, obroty szly ok, po przyspieszeniu go uspokajałem wyzszym biegiem a potem po naprawde delikatnym przyspieszeniu "przerwał"

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 03 maja 2012, 13:14

_Dave pisze:wydaje mi sie ze zwyczajnie sie wtrysk przycina przy wiekrzym obciazeniu lub cos w ten desen ale to opina laika (moja) :P
i bardzo sporadycznie dzialo sie to na przyspieszaniu, jak ciagnol, obroty szly ok, po przyspieszeniu go uspokajałem wyzszym biegiem a potem po naprawde delikatnym przyspieszeniu "przerwał"
Zgadzam się z kolegą. U mnie są podobne objawy. W związku z tym mam pytanie. Skoro już trzeba wymienić wtryski to czy nie lepiej włożyć te od AFN ? (na zwiększaniu mocy mi na razie nie zależy ale by nie zaszkodziło) A może lepiej przerobić swoje stare ? Doradźcie koledzy co się bardziej opłaca bo zbyt kasiasty nie jestem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 maja 2012, 14:02

krzyn33 pisze:Skoro już trzeba wymienić wtryski to czy nie lepiej włożyć te od AFN ?
Lepiej 8-)
krzyn33 pisze:A może lepiej przerobić swoje stare ?
nie lepiej ;-)

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 03 maja 2012, 17:52

krzyn33, nie kombinuj, asv, afn :p

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 maja 2012, 20:21

_Dave pisze:krzyn33, nie kombinuj, asv,
Nie są najlepsze ,bo są na 220/300 bar i najczesciej po zmianie trzeba dłuzej kręcić ,poza tym twardziej pracuje silnik
_Dave pisze:afn
A te jak najbardziej ,mają identyczne cisnienie otwarcia jak w 1z 190/300 i niema zadnych cudów z dłuższym kreceniem i twardszą pracą silnika <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 maja 2012, 16:41

Przy ASV trzeba by pompę nieco przerabiać, przynajmniej falę na inną zmienić. A jak już fale się zmieni to trzeba by zobaczyć jak się zachowuje dynamiczny kąt wtrysku.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 04 maja 2012, 22:12

z czalym szacunkiem koledzy bo wiedze po sygnaturach ze macie wiekrze pojecie odemnie na ten temat ale nie moge sie zgodzic z waszymi postami :)

co do warkotu silnika... minimalna roznica

co do krecenia, silnik pali jak marzenie, lepiej niz orginalnych, chyba ze masz na mysli zime... :(

co do postu trepek'a to ciezko mi sie wypowiedziec, przy wymianie wtrsyskow u mnie na asv, moj magik poprawil rozzad i dawke, to wiem bo mi mowil, nie wiem jak z katem

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 maja 2012, 23:18

_Dave pisze:z czalym szacunkiem koledzy bo wiedze po sygnaturach ze macie wiekrze pojecie odemnie na ten temat ale nie moge sie zgodzic z waszymi postami :)

co do warkotu silnika... minimalna roznica

co do krecenia, silnik pali jak marzenie,
To jesteś wyjątkiem ,bo w kilku znanych mi przypadkach ,po zmianie na wtryski od ASV występują dokładnie te same objawy ,czyli trochę dłuższe kręcenie ...wszystko zależy od kondycji pompy wtryskowej,a dokładnie od stanu głowiczki ...a te są w bardzo różnym stanie ,co mam okazję często oglądać i porównywać ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 maja 2012, 00:07

Może faktycznie to było TDI z przebiegiem 220 tys km <ok> Albo lekko tyrpnięte ciśnienie wewnętrzne ale tylko tyle, co by N108 za korekcją nadążało.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl