u mnie tez tak bylo, zadnych check ani inna rzecz nie dawala o tym znac, gdzies wydlubalem ze trzeba puknac we wtrysk sterujacy z wyczuciem "mloteczkiem" i jesli "odda ten [stuk]" znaczy ze cos z nim jest nie tak, u mnie "taka" diagnoza tez nic nie wykazałaSaubeR pisze:U mnie nie wyświtlają się ani check ani znowu auto nie ma problemu z osiąganiem prędkości 100+
@_Dave Wielkie dzięki za propozycję <ok> ale niestety jednak mieszkasz za daleko
objawy prawie że te same, auto kulalo sie do MAX (u mnie 120km/h) i po przekroczeniu tej predkosci szarpal, wydaje mi sie ze zwyczajnie sie wtrysk przycina przy wiekrzym obciazeniu lub cos w ten desen ale to opina laika (moja)
i bardzo sporadycznie dzialo sie to na przyspieszaniu, jak ciagnol, obroty szly ok, po przyspieszeniu go uspokajałem wyzszym biegiem a potem po naprawde delikatnym przyspieszeniu "przerwał"