[B3 1,6 TD SB] gwizd przy dodaniu gazu-help
[B3 1,6 TD SB] gwizd przy dodaniu gazu-help
hej, potrzebuję pomocy, coś mi zaczyna gwizdać w momencie puszczania sprzęgła i dodawania gazu (jak miałem wciśnięte sprzęgło i zacząłem dodawać gazu bez puszczania sprzęgła to hałasuje mocniej). mogę dodać, że ostatnio mechanik mi odpowietrzał sprzęgło i miałem wymianę opon na letnie (chociaż to chyba nieistotne-jestem laikiem, więc każda info może być ważna). proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 13:50 przez kacombi, łącznie zmieniany 2 razy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Gwiżdżący pasek ? Z takim czymś jeszcze sie nie spotkałem, więc to na bank nie jest to.
Paski jak już, to mogą rechotać prawie jak żaby, w pracy mamy takiego Stara, w którym czasem paski rechoczą :lol: :mrgreen:
Pozatym tamten Star to w ogóle jakiś nawiedzony samochód, bo prócz rechoczących pasków czasem zdarza się, że coś w przednich hamulcach szczeka jak pies
Paski jak już, to mogą rechotać prawie jak żaby, w pracy mamy takiego Stara, w którym czasem paski rechoczą :lol: :mrgreen:
Pozatym tamten Star to w ogóle jakiś nawiedzony samochód, bo prócz rechoczących pasków czasem zdarza się, że coś w przednich hamulcach szczeka jak pies
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Kontakt:
A może coś z łożyskiem sprzęgła się zaczyna dziać i piszczy, może po prostu sprzęgło się kończy?