[80 B3 1.8S]Przegub wewnetrzny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 maja 2007, 22:36
[80 B3 1.8S]Przegub wewnetrzny
Jak się objawia uszkodzenie przegubu wewnętrznego. Byłam u mechanika i mi powiedział że ma duże luzy. W trakcie jazdy jak przyspieszam albo zwalniam , albo jadę z górki lu pod górkę zwłaszcza załadowany to słychać turkotanie.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2007, 10:04 przez kacprzak_1982, łącznie zmieniany 1 raz.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
no co ty ja mialem robniety i jeszcze jezdzilem dlugo tylko trzeba delikatnie bez szalenstw wewnetrzny jest wytrzymalszy co innego przy kole , chyba ze mailes jakis zamiennik,McGiver pisze:nagle może być psztęk i nie bedzie turkotania tylko samochód stanie i po zawodach
[ Dodano: 2007-05-23, 09:05 ]
do kolegi kacprzak_1982 :
taki przegub to okolo 215 zl, lepiej zmien profilaktycznie
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Ja miałem tak że dziwnym trafem wykręciły się 4 śruby a dwie się urwały, też było słychać turkotanie, ale niestety nie miałem kanału żeby wjechać a zbierałem się z pojechaniem do kumpla, aż danego dnia rusałem z górki i oberwały się śruby, było trochę roboty bo była lipa z ich wykeceniem, całą flansze trzeba było na tokarnie wieśc, także sprawdz sobie bo może masz podobną sytuację że Ci się poluzowały.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
no to niewosko ktos ci srubki dokrecal, mozna powiedziec ze to zamach byl
lepiej kacprzak_1982 sprawdz sruby jak kolega mowi?? a gume masz cala na przegubie,?? bo one sa dosc wytrzymale , ale moglo audi powspolpracowac z francuzami, w renowkach to dopiero sa przegoby.. w kumpla 11 to polos sie ukrecila a przegob nic,
lepiej kacprzak_1982 sprawdz sruby jak kolega mowi?? a gume masz cala na przegubie,?? bo one sa dosc wytrzymale , ale moglo audi powspolpracowac z francuzami, w renowkach to dopiero sa przegoby.. w kumpla 11 to polos sie ukrecila a przegob nic,
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 maja 2007, 22:36
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 maja 2007, 22:36
Niestety to nie są śruby przegubu wewnętrznego. A co do odpowiedzi kolegi powyżej to myślę że przeguby zewnętrzne to nie są ponieważ na skręconych kołach nie ma tego charakterystycznego klekotania. Poza tym 6 miesięcy temu były wymieniane i nie mało za nie zapłaciłem więc nie powinny się wysypać w tak krótkim czasie. Jak narazie pozdejmowałem oba koła i łyżką wszystkie tuleje i gumy posprawdzałem i są ok. nie ma żadnych luzów. Jedynie właśnie przeguby wewnętrzne mają spore luzy a najwięcej ma ten z tej strony gdzie właśnie mi coś puka. Z drugiej strony to byłby dźwięk chyba metaliczny a u mnie jest taki głuchy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 maja 2007, 22:36
Moja bryczka ma już za małego kopa żeby odleciała. Spróbuje i tak. A ktoś się orientuje gdzie jest ten cały sterownik. I jeszcze jedno mam na wtrysku jednopunktowym więc jaki rodzaj gaźnika to jest, i silnik krokowy jak wygląda, bo ostatnio wymieniłem taki w plastikowej obudowie na 5 pin, jak się patrzy od czoła auta po prawej stronie przy gaźniku (otwiera tą pierwszą przepustnice zaraz pod wtryskiem), więc czy to jest silnik krokowy?
[ Dodano: 2007-05-28, 23:12 ]
To już dziadek więc potrzebuje trochę czułości. I trochę napraw żeby poczuł się młodszy. :oops:
[ Dodano: 2007-05-28, 23:12 ]
To już dziadek więc potrzebuje trochę czułości. I trochę napraw żeby poczuł się młodszy. :oops:
[B41Z] przegub wewnętrzny
Witam,
panowie u mnie jest tak że jak jade na prostym z prędkością ok 100-120 i ujmę gazu to zaczyna czepać autem z przodu... przy skręcaniu nic nie rzązi wiec przeguby zew są chyba ok.Natomiast jak po prostym to są drgania.Mechanik powiedział że to przegub wewnętrzny koszt jednego przegubu ok 180-200zł/sztukę .Czy to są objawy na przegub wewnętrzny? I czy koszt jest za wysoki?
[ Dodano: 2007-07-19, 08:43 ]
Więc nikt sie z tym nie spotkał?
panowie u mnie jest tak że jak jade na prostym z prędkością ok 100-120 i ujmę gazu to zaczyna czepać autem z przodu... przy skręcaniu nic nie rzązi wiec przeguby zew są chyba ok.Natomiast jak po prostym to są drgania.Mechanik powiedział że to przegub wewnętrzny koszt jednego przegubu ok 180-200zł/sztukę .Czy to są objawy na przegub wewnętrzny? I czy koszt jest za wysoki?
[ Dodano: 2007-07-19, 08:43 ]
Więc nikt sie z tym nie spotkał?
Ciężko wznowić po 5 latach, ale może się uda, moja niunia kuleje od 1600 do 2000 obrotów, tzn drży, skacze i trzepie ją od prawej strony, od 3 biegu, 4 gorzej, a 5 to masakra.
Zrobiłem pompę, bo ją zatarłem na sino, później wtryski i HULAŁA jak nigdy<wow>.
{i tu zaczeły sie kłopoty}
A że lała olej do chłodzenia to wymiana uszczelki się kłoniła,
uszczelka wymieniona koszty kosmos, bez planowania i ja uważam to za słuszne, bo skoro czapka prosta to po co.
maszyna teraz kuleje: trzepie jak wspomniałem nie ma takiego kopa jak po wtryskach[na 3 musiałem ujmować gazu bo ciąga na mokrym asfalcie jak pijana kobieta]mechanik bez kompa nie ustawi tak wtrysku jak pomiarzmi sie zdaje ale skad szarpanie
Zrobiłem pompę, bo ją zatarłem na sino, później wtryski i HULAŁA jak nigdy<wow>.
{i tu zaczeły sie kłopoty}
A że lała olej do chłodzenia to wymiana uszczelki się kłoniła,
uszczelka wymieniona koszty kosmos, bez planowania i ja uważam to za słuszne, bo skoro czapka prosta to po co.
maszyna teraz kuleje: trzepie jak wspomniałem nie ma takiego kopa jak po wtryskach[na 3 musiałem ujmować gazu bo ciąga na mokrym asfalcie jak pijana kobieta]mechanik bez kompa nie ustawi tak wtrysku jak pomiarzmi sie zdaje ale skad szarpanie