Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 11 kwie 2012, 22:06

Filtron, moim zdaniem nie jest gorszy od tych waszych manów czy tam jak ;) Znam wiele projektów z 3xx z filtronami, :mrgreen: . sagem, Bedziesz na jakis spotach w okolicy mazowieckiego lub podlaskiego, ew lubelskiego?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 11 kwie 2012, 22:11

DeS pisze:Filtron jest OK, byle był właściwie dobrany <ok>
Nie piłem jak wybierałem bro <ok>

karolas123, na chwile obecną jadę na pewno na Grabinę ( okolice Płocka, mazowieckie), na majówkę do Ułęża jak co roku i na ogólno-polski zlot na mazury edycja II , a co więcej to czas pokaże, a cóż tam się urodziło :?:

W sobotę się biorę za wymianę oleju ale najpierw muszę odkręcić podstawkę filtra oleju i przewiercić dziurę na czujnik temperatury oleju, bo już pół roku się do tego zabieram ;-)

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 12 kwie 2012, 10:51

Ten sam olejek i ta sama płukanka u mnie czeka już jakiś czas hehe :mrgreen: też niedługo się biorę za wymianę.

Konrad20vt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 maja 2012, 23:33

Post autor: Konrad20vt » 03 maja 2012, 23:42

Czesc ! :) Fajnie audi, ładnie sie prezentuje. Dziś ładnie mnie skillowałeś czarny seat Leon top sport 1.8t baboszewo-płońsk licze na rewanż bo mam padnietą DVke i nie było żadnych szans :( Moc po obliczeniach to jakies 140 koni powyżej 4tys obrotów :/ a powinno być z 220. Tak wiec w next tygodniu liczę na rewanż jak już DV'ka przyjdzie :D
Pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 maja 2012, 18:22

Konrad20vt pisze:Czesc ! :) Fajnie audi, ładnie sie prezentuje. Dziś ładnie mnie skillowałeś czarny seat Leon top sport 1.8t baboszewo-płońsk licze na rewanż bo mam padnietą DVke i nie było żadnych szans :( Moc po obliczeniach to jakies 140 koni powyżej 4tys obrotów :/ a powinno być z 220. Tak wiec w next tygodniu liczę na rewanż jak już DV'ka przyjdzie :D
Pozdro
Hej ;-) dzieki

No właśnie tak sobie jeździłem i nadjechałeś przede mnie i postanowiłem sprawdzić co tam za silniczek jest, bo napis Digitun.pl mnie zaciekawił. Na początku nie wiedziałem czy mijać czy sobie żartujesz. Narazie będę spawał nowy wydech co by troche NM więcej dostał ale kiedyś można będzie coś pomyśleć.

Pozdro <ok>


p.s seacik też spoko

p.s2 jak cos mam ori DV od AEB 100% sprawne, bo założyłem sobie zawór upustowy.

Konrad20vt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 maja 2012, 23:33

Post autor: Konrad20vt » 04 maja 2012, 19:29

No ja to myslałem żę to jakies Rs2 bo wiatrak ze mnie konkretny zrobiłeś :D ale ja nie moge kręcic powyżej 4 tys obrotów bo mi boost spada do 0.2 bara :(( Czekam na DV'ke bo mam padniętą i wtedy liczę na powrót mocy, jeszcze moge mieć nieszczelność ale nie mam nikogo z kompresorem by to sprawdzić. ;/ Dość często tamtędy jeżdżę bo śmigam do Raciąża do dziewczyny wiec pewnie nie raz będzie okazja na powtórkę :D

Ps : kurna, szkoda ze nie wiedziałem o tym wczesniej że masz DV'ke ale niestety już zamówiłem.. Napisz na wszelki wypadek mi cene na priva bo jesli zapomną i nie wyslą mi to odezwe sie :D A i jeszcze jakiego masz Bova? Nie wywala błędów ?? Nie zalewa go paliwem?

Pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 maja 2012, 20:03

Heh do Rs2 to mi jeszcze daleko :-P
No ja niestety nie mam kompresora bo bym pomógł, ale jak po zmiane DV będzie nadal lipa to podpinaj vaga.

Bova kupiłem od Properfekt, Typ II dedykowany do 20V turbo silników Vag'a . Póki co nie odczulem zadnej roznicy mocowo, a na kompie zero bledow. Nie radze pakować jakiś chinskich bo mogą byc problemy, albo pro perfekt albo forge007 ale to już troche droższe i ceny w granicach 450~~. Za to syk przy puszczeniu nogi z gazu jest okropnie głosny, takze ja szczerze polecam properfekt.

Co do mojego DV to oddam za dobra flaszke, ma odłamany ten cienutki króciec do ktorego idzie podcisnienie z kolektora dolotowego ale ja sobie go dolutowałem/dokleiłem i sprawował się bardzo dobrze do konca.

Tak wygląda ten zaworek

Obrazek

Konrad20vt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 maja 2012, 23:33

Post autor: Konrad20vt » 04 maja 2012, 20:47

Kurna :D jutro zadzwonie sie zapytać czy wysłali już czy nie, jeśli nie to powiem im że już nie chce i bede pisał :D Musimy sie spotkać i musisz mi pokazać jak ten bov chodzi, kolega ma HKS ale paliwem go zalewa i jakies cyrki sie dzieja [oczywiście HKS nie oryginalny] Daj jakis namiar gdzie można nabyc taki zaworek jak Ty masz. I odezwij sie na gg 554741

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 maja 2012, 21:09

Spoko dzwon, jak cos to sie zgadamy. Ja do nastepnego weekendu mysle ze powinienem miec juz auto do jazdy, bo narazie deska rozdzielcza wywalona :-P

Zaworek ten możesz kupić na allegro i na stronie properfekt.pl - cena jego to 300 PLN.

Zadzwoń na numer podany na stronie i pogadaj z gościem, jak dobrze zagadasz będziesz miał kuriera pobranie w cenie. BOV properfekt Typ II. Kolega ma też taki w podobnym silniku do Twojego, czyli troche nowszym niż moj i tez zero problemow.

Co do tych chinskich HKS'ow to sie naczytalem sporo i wlasnie ludzie pisza o roznych bledach.

Konrad20vt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 maja 2012, 23:33

Post autor: Konrad20vt » 04 maja 2012, 21:25

I tu jest myśl jutro zadzwonie i postaram sie cofnąć jakaś tą DV'ke i albo wezme od Ciebie albo od razu przywale tego Bova.. :D Dzieki za info jak będziesz miał fure skończoną to daj znać to sie ustawimy :D

Pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 maja 2012, 23:30

Konrad20vt, spoko jak skończę dam info i się dogadamy. ;-)

Wziąłem się wreszcie za elektrykę i przeniesienie kompa tam gdzie być powinien, czyli pod nogi pasażera. Muszę lutować kable i przeplatać wiązkę od nowa, żeby to zrobić musiałem odchylić serwo, czyli zdjąć rozpórkę, a żeby ja zdjąć trzeba wywalać kolumny z przodu bo inaczej nie odkręci. Generalnie to jestem przerażony, mam nadzieje ze nic nie popsuje i będzie dobrze, ale czuje się jak bym ten silnik wkładał od nowa. <rotfl> Tak to jest jak się chce szybciej, to teraz się pomęczymy... :-/
Obrazek

PS. Wie ktoś może czy do zacisków z 2.8 dwu tłoczkowych Girling 60 pasują tarcze 280 mm x 22 czy 276x25 ? bo nie wiem jakie mam kupić, informacje są trochę nie jasne. <piwo>
Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2013, 19:29 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5491
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 maja 2012, 23:40

276x25

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 05 maja 2012, 23:52

Ja w takim razie zdurniałem :-) Jedni mówią tak, drudzy zaś inaczej.

Powodzenia przy wkładaniu deski z powrotem na swoje miejsce.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5491
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 maja 2012, 00:20


Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 06 maja 2012, 06:49

sagem pisze:p.s Wie ktos moze czy do zaciskow z 2.8 dwutłoczkowych Girling 60 pasuja tarcze 280mmx22 czy 276x25 ? bo nie wiem jakie mam kupic, informacje sa troche nie jasne
do girling 60 tylko tarcza 276x25. Miałem takie hamulce i wiem :-)
Kupuj tarcze 276

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl