witam,jak w temacie,po lekkim nazwę to kichnięciu LPG podczas ruszania,powstał mały problem,może najpierw powiem o paliwie,auto pali normalnie ma moc itd ale ale po puszczenie gazu czasami obrotomierz opadnie do około 0,5 tyś obrotów i wchodzi na tyś i jest stabilnie,teraz na gazie,2 generacja na silniczku krokowym,instalacja nowa, ma 4 miesiące,na gazie teraz jest tak że po puszczeniu gazu obrotomierz spada prawie do zera i wraca na 1 tyś i wtedy stoi stabilnie.Co może być przyczyną takiej pracy.
Zostało sprawdzone:
gumy,węże,klapka od przepływomierza cała nie pogięta,pracuje lekko,bez oporu,dodam jeszcze że zmieniłem świece na bosha Super Plus i po tym zabiegu auto chodziło gdzieś około 2 tyg dobrze potem zaczęły na gazie obroty czasami spadać no i kichnięcie gazu.Doczytałem że te świece jakie mi Panowie sprzedali to są zamienniki,więc myślę czy nie od tego są i zaczeły się problemy ? teraz kupię odpowiednie NGK,takie jakie producent zaleca czyli:NGK BPR5EKU
Myślicie że problem może tkwić w świecach ??
[B4 Avant 2.3 NG] problemy z obrotami po starzale LPG ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ale jak parownik zacznie mocno lać gaz albo dawać mocno za mało to zakres na silniczku krokowym się kończy, zwiększanie zakresu jego pracy na zapas też może przysporzyć problemy.
Tak świece, przewody wysokiego napięcia, kopułka i palec rozdzielacza są bardzo ważne przy zapobieganiu wystrzałów.
A to opadanie obrotów masz tylko na gazie czy też na benzynie?
Tak świece, przewody wysokiego napięcia, kopułka i palec rozdzielacza są bardzo ważne przy zapobieganiu wystrzałów.
A to opadanie obrotów masz tylko na gazie czy też na benzynie?