Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Avant 2.3 NG] problemy z obrotami po starzale LPG ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
czarny286

[B4 Avant 2.3 NG] problemy z obrotami po starzale LPG ?

Post autor: czarny286 » 04 maja 2012, 14:46

witam,jak w temacie,po lekkim nazwę to kichnięciu LPG podczas ruszania,powstał mały problem,może najpierw powiem o paliwie,auto pali normalnie ma moc itd ale ale po puszczenie gazu czasami obrotomierz opadnie do około 0,5 tyś obrotów i wchodzi na tyś i jest stabilnie,teraz na gazie,2 generacja na silniczku krokowym,instalacja nowa, ma 4 miesiące,na gazie teraz jest tak że po puszczeniu gazu obrotomierz spada prawie do zera i wraca na 1 tyś i wtedy stoi stabilnie.Co może być przyczyną takiej pracy.

Zostało sprawdzone:

gumy,węże,klapka od przepływomierza cała nie pogięta,pracuje lekko,bez oporu,dodam jeszcze że zmieniłem świece na bosha Super Plus i po tym zabiegu auto chodziło gdzieś około 2 tyg dobrze potem zaczęły na gazie obroty czasami spadać no i kichnięcie gazu.Doczytałem że te świece jakie mi Panowie sprzedali to są zamienniki,więc myślę czy nie od tego są i zaczeły się problemy ? teraz kupię odpowiednie NGK,takie jakie producent zaleca czyli:NGK BPR5EKU

Obrazek

Myślicie że problem może tkwić w świecach ??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 maja 2012, 21:17

Pisałeś że masz nową instalacje, byłeś na regulacji po przejechaniu około 1000km? Nowy parownik dopóki się nie ułoży dawkuje gaz tak jak mu się podoba wiec to może być przyczyną.

czarny286

Post autor: czarny286 » 04 maja 2012, 22:51

byłem na regulacji,ale dziwne że może tak jak chce sobie pracować,silniczek krokowy biorąc sygnał z sondy powinien sobie regulować dawkę gazu po części ? a świece też chyba odgrywają dużą rolę w tym całym zamieszaniu ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 maja 2012, 23:52

Ale jak parownik zacznie mocno lać gaz albo dawać mocno za mało to zakres na silniczku krokowym się kończy, zwiększanie zakresu jego pracy na zapas też może przysporzyć problemy.

Tak świece, przewody wysokiego napięcia, kopułka i palec rozdzielacza są bardzo ważne przy zapobieganiu wystrzałów.

A to opadanie obrotów masz tylko na gazie czy też na benzynie?

czarny286

Post autor: czarny286 » 05 maja 2012, 00:55

na benzynie delikatnie i nie jest to uciążliwe aż tak mocno,ale na gazie trochę lipa,zmienię świece i podjadę do gazownika chyba

Awatar użytkownika
muchaszi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:05
Lokalizacja: Puławy

Post autor: muchaszi » 05 maja 2012, 11:13

witam według mnie to po nawet małym strzale jak masz gaz na biegu jałowym podawany przez silniczek krokowy mógł sie delikatnie przestawić podjedź do gazownika niech luknie pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl