Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] Naprawa centralnego zamka

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 23 paź 2011, 08:53

TYGRYSQ pisze:nawineło mi sie skojażenie , to tak jakby zastąpić pompkę akwariową turbiną z 1Z :mrgreen: <nono> nie kombinuj ino szukaj dobrej uzywki z takimi samymi pinami


Sprobuje zalozyc, nic sie nie stanie jak nie zadziala.a moze bedzie dzialac.najwyzej trzeba bedzie kupic cala pompke

Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: arni » 25 paź 2011, 17:35

ja swoja rozebrałem i przelutowałem i chodziła od wiosny bardzo dobrze, ale teraz gdy jest zimniej coś się z nią znowu dzieję, chyba jakaś nieszczelność jest w układzie:(

kalfas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 16 wrz 2010, 14:05
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kalfas » 04 lis 2011, 16:57

może ktoś się orientuje czy od jakiegoś innego auta podejdzie pompka od centralki? bo moja nie daje już znaku życia :roll: tzn spalił się silniczek

ruki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 13 lip 2011, 22:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: ruki » 03 sty 2012, 22:03

ma ktoś pomysły co odpowiedzialne jest za oświetlenie wnętrza w pompce centralnego? bardzo rzadko świeci mi się oświetlenie wnętrza w aucie, centralny działa bez zarzutu, kiedyś nie reagował zawsze więc przelutowałem płytkę i problem zniknął, przed tym zabiegiem również oświetlenie rzadko trybiło

Xpac

Post autor: Xpac » 30 sty 2012, 17:10

@ruki u mnie światełko się nie włącza, jak pompka od centralnego nie podniesie zamków, czasami jakimś cudem zaskoczy centralny to i światełko się włącza. I teraz mam pytanie do fachowców, dzisiaj odkryłem, że winą mojego centralnego jest pompka ( na dwa wtyki), alarm zaskakuje (SEO &#8211; DOLPHIN), coś tam w pompce tyka, ale silniczek nie rusza, pomaga postukanie z góry i dopiero silniczek pompki zaskakuje. Pytanie, czy to jest naprawiane ( metodą zrób to sam), zauważyłem że silniczek jest rozbieralny.... dziękuje i pozdrawiam

Mati910807
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 26 mar 2010, 21:55
Lokalizacja: lublin

Post autor: Mati910807 » 26 lut 2012, 18:05

Witam. Odswierzę troche temacik. Mam problem z centralnym .Problem objawia sie tym że wcześniej palił mi sie bezpiecznik od centralnego a teraz jak otworzę samochod z kluczyka bo mam centralny aby na kluczyk to pomka cału czas mi chodzi a jak zamkne samochod to pomka sie wyłaczy Prosze o pomoc

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 12 mar 2012, 17:58

Witam. Dołączę się do postu ;) tylko ze u mnie wyjarało jeden element który wy lutowałem i jest zaznaczony na czerwono i pytanie brzmi, jak to się nazywa? i czy mogę to porostu zmostkowac?? Dodam jeszcze ze na zielono zaznaczyłem te same elementy a są oznaczone 1N 4005
Obrazek
No to sam sobie odpowiem element nazywa się Dioda Prostownicza :). Mam jeszcze jedno pytanie którędy idzie kabel + do pompki lub z skąd w pobliżu bagażnika można go pobrać?

Napoleon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 13 maja 2011, 19:18
Lokalizacja: Skawina

Audi 80 b4 tdi 1z '94 avant

Post autor: Napoleon » 03 maja 2012, 16:16

Witam Kolegów,
Podepnę się pod temat. Mam spory kłopot z centralnym (bez pilota). Po zamknięciu kluczykiem często, ale nie zawsze sam się otwiera po czym sam się zamyka czasami kila razy tak się dzieje. Niestety co drugi dzień auto stoi otwarte bo się w środku nocy sam otworzył i obawiam się, że kiedyś moje szczęście się skończy. Proszę o rady. Ostatnio rozebrałem tapicerkę z tylnej kalpy i poruszałem kabelkami od zamka w klapie. Wydawało mi się, że coś lepiej, ale jednak problem został. Często po zamknięci kiedy siedzę w środku pompka jakby coś dopompowywała. Teraz nie wiem czy to styki, przewody czy może przekaźniki? Jeżeli przekaźniki to gdzie ich szukać i czy łatwo się to wymienia. Z nerwów to oddałbym samochód fachowcowi, ale w okolicach Krakowa nie znam nikogo kto by się na czymś takim znał. Proszę o rady i wskazówki, ewentualnie co powiedzieć mechanikowi/elektrykowi samochodowemu. Jak ktoś ma pomysł lub namiar na kogoś z okolic Krk to będę wdzięczny za pomoc.
Z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 05 maja 2012, 13:49

Napoleon, sprawdź zimne luty w pompce Kolego. Po zaniku napięcia a niej automatycznie otwiera auto / dopompowuje - cuda na kiju po prostu

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 05 maja 2012, 14:14

Ewentualnie wiązkę tylnej klapy sprawdzić, skoro ruszając coś się działo to może kabel przełamany. Wielu z nas już to miało w swoich audiczkach :mrgreen:

Napoleon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 13 maja 2011, 19:18
Lokalizacja: Skawina

Post autor: Napoleon » 06 maja 2012, 10:50

Popatrzę na te luty w tej pompce. Może coś się uda naprawić. Dam znać czy pomogło. :)

[ Dodano: 2012-05-06, 11:23 ]
Jeszcze jedna sprawa. Zamknąłem samochód i był zamknięty 3 dni. Jednak przed chwilą sprawdziłem i był otwarty. Dziadyga się sam otworzył po 3 dniach (sic!). Czy takie coś może wskazywać bardziej na pompkę? Słyszałem też, że przekaźniki mogą szwankować. Ale przekaźniki to sobie na koniec może zostawię. Jutro ją wymontuję i albo sam rozłożę i zaniosę do sprawdzenia te luty albo całą oddam jakiemuś mechesowi niech się fachowiec temu przyjrzy. Mam nadzieję, że to to. Jeśli to nie pomoże to może jakiś elektryk mi te kable posprawdza. Jakkolwiek wiem przynajmniej od czego zacząć. Dzięki.

Sajmonov
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:10

Post autor: Sajmonov » 14 lis 2012, 11:59

Witam,

Mam problem z pompką 4A0862257A tego typu że światło w kokpicie nie świeci wcale i nie zamyka ani nie otwiera drzwi, na nic nie reaguje. Zaczęło się w chłodne i wilgotne dni, na początku zamykał, później nie. Odłączenie zasilania pomogło na chwile... Teraz jest totalna cisza. Prąd na płytkę dociera, ale na "+" pompki już go nie ma. Chyba tak powinno być bo przekaźnik ma podawać impuls dla pompki. Jak się mylę poprawcie mnie:)
Teraz moje pytania, czy napięcie do pompki to 12V?? Nie mam miernika i jakie napięcie powinno już być na samej pompce bym mógł sprawdzić czy się nie spaliła...
Bezpiecznik jest ok..

Pozdrawiam Klubowiczów :)

Rychu KSC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 21 wrz 2012, 14:02
Lokalizacja: SW

Post autor: Rychu KSC » 15 sty 2013, 19:30

Dwa dni po zakupie i u mnie centralka zaczęła świrować... Auta w ogóle nie da się zamknąć od strony kierowcy, ale od strony pasażera zamyka się wszystko tylko nie lewa strona(od strony kierowcy). Drzwi z tej strony nie można zamknąć nawet od środka. Odłączyłem przewód od siłownika w drzwiach kierowcy, a brat zamknął auto od strony pasażera. Okazało się że do lewych drzwi w ogóle nie dochodzi powietrze. Co może być tego przyczyną? Zapchany przewód? Kompresor mówi już papa?

Centralka przez pierwsze dwa dni działała bez problemu.

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 15 sty 2013, 20:07

Przyczyną moze byc zapchany przewód lub , pęknięcie przewodu gdzies po drodze do pompki , jest tez mozliwosc taka iz woda była w przewodzie i zamarzła :)
<ok>

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 16 sty 2013, 15:58

Kolego jak odłączyłeś przewód to powietrze z pompki na pewno przy zamykaniu nie poleci ponieważ pompka zasysa je. Jeżeli pompka zamknęła pozostałe drzwi i przy tym krótko chodziła jak przewód od lewych był odłączony to znaczy że jest on zapchany. Dużo szukać nie musisz bo łączy się on trójnikiem na słupku środkowym, powietrze jest rozdzielane na przód i tył a skoro tył zamyka to gdzieś po drodze jest coś nie tak, być może jak wyżej woda zamarzła. A po odłączeniu przewodu drzwi kierowcy dają się zamknąć z kluczyka bądź od środka? Bo może też i siłownik wysiadł. po odłączeniu przewody mechanicznie powinien dać się zamknąć bez problemu ponieważ ciśnienie go nie trzyma.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl