Post
autor: aswalt » 05 maja 2012, 00:36
ja u siebie ustawiałem 4 razy wciągu 6miesięcy!!! pierwszy raz oczywiscie ustawili '' dawaj pan ustawimy' i było tak'' krzysiu ile tam masz 5? no dobra to ustaw 15 i dokręc'' nie znałem sie to sie nie odzywałem,nie sprawdzali czy mam luzy w zawieszeniu ani nic jak stał tak ustawili, zapłaciłem i pojechałem a koła były tak powichrowane ze piszczały jak redukowałem z 4 na 3 a w upalne dni przy normalnej jeździe piszczały, jak spojzałem na auto to na pierwszy żut oka było źłe za 2 dni do nich pojechałęm posprawdzali okazało sie ze łożysko amora do wymiany, no to sie narobiłem wymieniłem i pojechalem ustawic w ramach reklamacji juz nie płaciłem no i dalej to samo za 2 dni poprawka bo podobno łożysko sie musiało ułożyc no i wszystko źle poprawili i pojechałem, elekt taki ze po 10.000 km nowe opony były pokoszone tak ze drut wystawał, konczył sie przegląd i na stacji diagnostycznej umówiłem sie u goscia na geometrie, no to myslałem ze pojade i ustawi i tyle, jak sie okazało to miałem śruby rzymskie nie skątrowane przez tamtych 'drzymków' przeswietlił cały samochod, wyszło końówka stablizator, sworzen, i tulejki na tylnej belce, porobiłem to, przy okazji wymieniłem przewody hamulcowe z tyłu bo sie urwały przy odkręcaniu, pojechałem no i tak, pełen profesjonalizm, gosc wzioł dowód rejestracyjny wpisał Vin do kąpa wyskoczyło mu wszystko, pyta czy zawiecha sportowa czy cos, wyskoczyło mu co jak powinno byc, ząłozył lasery i na kąpie mu wszystko wychodziło a nie na ' widzi mi sie' naprawde jestem teraz zadowolony nie ma różnicy czy jade 100 czy 160 puszczam kierownice i jedzie prosto, nie kosi opon i nie piszczą, tak wiec lepiej popytac ludzi zamias marnowac pieniądze, o tym ze 'drzymki mi obrobili sróby rzymskie to musiałem wyjąc i przeszlifowac na mniejszy klucz bo było okrągłe bo na samym początku nie chciał sie tego nikt podjąc a sami zepsuli je na początku.