Witam kolegów,
Mam prośbę, jako że z takich rzeczy to jestem cienki, przy czyszczeniu silnika zauważyłem że kabel jest przerwany, bardzo proszę o pomoc za co odpowiedzialny jest ten kabel?
Czy może to mieć coś wspólnego z czujnikiem temp. gdyż wskażnik od temp. nie działa.
Shot at 2012-05-06
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
[Coupe, B3, 2.0 3A] Problem - przerwany kabel.
Dzięki bardzo za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-05-06, 13:57 ]
A czy to może mieć coś wspólnego z takim czyms:
Auto odpala, ale od razu gaśnie jak tylko wejdzie na niskie obroty, dodaje gaz i jest ok a jak go puszcze od razu gaśnie.... Mam taki problem od piątku i nie wiem co to może być. Również jak np. odpalilo i chce jechać, przejade kawałek i samochód wcale nie reaguje na gaz i gaśnie, a jak wcisnę mocniej gaz to szarpie całym autem i przerywa (na myśl wchodziły mi kable WN albo kopułka...hmmm sam już nie wiem)
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-05-06, 13:57 ]
A czy to może mieć coś wspólnego z takim czyms:
Auto odpala, ale od razu gaśnie jak tylko wejdzie na niskie obroty, dodaje gaz i jest ok a jak go puszcze od razu gaśnie.... Mam taki problem od piątku i nie wiem co to może być. Również jak np. odpalilo i chce jechać, przejade kawałek i samochód wcale nie reaguje na gaz i gaśnie, a jak wcisnę mocniej gaz to szarpie całym autem i przerywa (na myśl wchodziły mi kable WN albo kopułka...hmmm sam już nie wiem)
Urwany kabelek to wtyczka komputer - wtrysk rozruchowy - trudności z odpaleniem na zimnym silniku.
Po odpaleniu od razu gaśnie:
-brak wtrysku rozruchowego, regulator biegu jałowego do sprawdzenia,
-nieszczelność układu powietrza - sprawdzić wszystkie odmy, zaciski
-potencjometr przepustnicy do sprawdzenia - wyłącznik przepustnicy.
Co do szarpania do sprawdzenia:
-świece - czy są mokre, jaki jest nalot,
-kable WN - przebicie, zaśniedziałe,
-kopułka + paluch - sprawdzić czy nie wypalone styki.
Po odpaleniu od razu gaśnie:
-brak wtrysku rozruchowego, regulator biegu jałowego do sprawdzenia,
-nieszczelność układu powietrza - sprawdzić wszystkie odmy, zaciski
-potencjometr przepustnicy do sprawdzenia - wyłącznik przepustnicy.
Co do szarpania do sprawdzenia:
-świece - czy są mokre, jaki jest nalot,
-kable WN - przebicie, zaśniedziałe,
-kopułka + paluch - sprawdzić czy nie wypalone styki.