[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
1.8 JV i G60 różnice
Zakupiłem już slupek od G60 i na pierwszy rzut oka widac kilka róznic i podobieństw:
-korby w G60 sa grubsze
-sworznie tłoków mają wiekszą średnicę
-wały są te same
-G60 posiada natrysk na denko tłoka
-tłoki w G60 maja większe wgłębienia, pierścienie osadzone sa znacznie niżej od górnej krawędzi tłoka
-pompa olejowa jest ta sama tylko w G60 jest inny smok
-misa jest inna, ale bez problemu pasuje od zwykłego 1,8
Generalnie G60 to prawie to samo co zwykly 1.8 wiec nie powinno byc wiekszego problemu z montażem.
-korby w G60 sa grubsze
-sworznie tłoków mają wiekszą średnicę
-wały są te same
-G60 posiada natrysk na denko tłoka
-tłoki w G60 maja większe wgłębienia, pierścienie osadzone sa znacznie niżej od górnej krawędzi tłoka
-pompa olejowa jest ta sama tylko w G60 jest inny smok
-misa jest inna, ale bez problemu pasuje od zwykłego 1,8
Generalnie G60 to prawie to samo co zwykly 1.8 wiec nie powinno byc wiekszego problemu z montażem.
skladanie silnika
Słupek bez większych problemów został złożony, na nowych panewkach i pierścieniach.
Pompa olejowa z G60 jest jednak nieco inna, wydajniejsza, koła zębate są dłuzsze. Napewno ta od zwyklego 1.8 by pasowała, ale czy by dała radę napompować tyle, ile potrzeba?
Teraz czekam na kompletne sprzeglo z zamachem od audi 80 B4 ABK Quattro i będę wkładał silnik do auta :mrgreen:
Pompa olejowa z G60 jest jednak nieco inna, wydajniejsza, koła zębate są dłuzsze. Napewno ta od zwyklego 1.8 by pasowała, ale czy by dała radę napompować tyle, ile potrzeba?
Teraz czekam na kompletne sprzeglo z zamachem od audi 80 B4 ABK Quattro i będę wkładał silnik do auta :mrgreen:
Kolego przeczytaj dokladnie post, nie zrobię Ci fotek, bo nie mam teraz silnika i wszystkie graty sa w częściach.krs pisze:A czy kolega turbofin mógłby wrzucić więcej fotek jak jest zamontowany kompresor i gaźnik bo też planuje coś takiego zrobić, a zwłaszcza jak jest zamontowany gaźnik od poloneza na razie zbieram graty ale jak wszystko skompletuje zabieram się do roboty byłbym bardzo wdzięczny za fotki pozdrawiam
Na początku tego postu podałem linka do mojego pierwszego projektu z kompresorem.
Tam powinienes znależć odpowiedzi na swoje pytania.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
- Lokalizacja: Gliwice
[1.8 G60 ADP] pierwsze odpalenie
Mialem skladac do konca lata, ale tydzien urlopu zalatwil sprawe...
Auto juz zlozone, odpalone, na dotarciu.
Zrobilem juz 400 km i wyglada na to, ze wszystko jest ok, nic nie stuka, nie puka, nie kopci.
Auto juz zlozone, odpalone, na dotarciu.
Zrobilem juz 400 km i wyglada na to, ze wszystko jest ok, nic nie stuka, nie puka, nie kopci.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Dziś wieczorem wrzucę fotki bo nie ma mnie teraz w domutrepek pisze:Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia <ok>
Mam i mierzyłem, wyszlo mi, ze zawory w ADP otwierają się bardziej niż w G60.karolas123 pisze:Masz moze głowe od g60 zeby porownać wzniosy miedzy 2 głowicami?
Roznica bedzie cos okolo 1mm. :mrgreen:
Evolution z forum vw tez robil G60 na tej glowicy, ale szczegółow nie chce zdradzić jakby to byla tajemnica narodowa.
Podobno na doladowaniu 0,64 bara wyszlo mu 211 KM, wkleil nawet wykres.