Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 06 maja 2012, 10:10

Nie do końca się z Wami zgodzę. Posiedziałem, poszperałem i znalazłem. Na racingforum jest gość który założył pod takie właśnie zaciski i jażma tarcze 280mm i twierdzi że pasują p&p. Jest nawet foto.

Edit:
Mam nareszcie konkretne info od gościa. Pasują 280mm p&p bez żadnych przeróbek. Sam zakładał to wie co i jak.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 10:19 przez Łysy_18, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 maja 2012, 10:16

Tak pasowac beda, wlozyc sie da ale tarcza jest ciensza i nie zdziwiłbym sie jak by sie okazalo ze na koncu zuzycia klockow klocki wypadly z zacisku albo tloczki.
Pozatym grubsza tarcza lepiej odprowadza cieplo i jest bardziej odporna na odksztalcenia.

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 06 maja 2012, 10:20

3mm to wg mnie bardzo mała różnica a wątpie by wypadły klocki lub tłoczki, chyba że ktoś jeździ do granicznego zużycia i trze wtedy metal o metal, choć nawet wtedy to raczej mało prawdopodobne by coś się stało z klockami lub tłoczkami.

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 06 maja 2012, 10:41

Łysy_18 pisze:3mm to wg mnie bardzo mała różnica a wątpie by wypadły klocki lub tłoczki, chyba że ktoś jeździ do granicznego zużycia i trze wtedy metal o metal, choć nawet wtedy to raczej mało prawdopodobne by coś się stało z klockami lub tłoczkami.
czyli inżynierowie w Audi się pomylili i złą tarczę zastosowali???
Skoro ktoś wymyślił, że do girling60 ma być tarcza 276x25 to taka ma być. Widzocznie jest lepsza od 280x22 skoro występuje z najmocniejszym dostępnym serynie zaciskiem.
Więc co ma dać założenie tarczy 280mm to nie wiem? Jedynie ryzyko że wypadną klocki lub tłoczki, albo tarcza się szybciej pokrzywi

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 maja 2012, 10:51

Julek fhuj tansza jest :mrgreen:

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 06 maja 2012, 11:13

Ale odpowiedz jest prosta, 280 nie zmieszcza sie w jarzma od girlinga 60. Zeby miesciły sie w jarzmo trzeba by powiekszyć samo jarzmo a wtedy zaciski nie wlazłyby juz w 15'' felge.

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 06 maja 2012, 16:36

Znowu mity krążą po forum. Jak duchy "zaawansowanych projektów". :lol:

Zaciski Girling60 zawsze chodziły na tarczy 276 niezależnie czy to było S2, 200tka, czy zwykłe Coupe 20V w ośce, a nawet w Audi V8.

Tarcza 280mm korzystała z zaciski jednotłoczkowego (dużego), ale to gorsze rozwiązanie.

Sarzem musi się posiłkować tarczą z B4 2.8 (276mm), Łysy z Corrado(280mm), bo tylko ta tarcza ma odpowiedni na jego auta rozstaw i pasuje bez zbędnej rzeźby. Klocki oczywiście właściwe dla zacisku.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 maja 2012, 19:19

DeS, :mrgreen:

Dzięki za wyjaśnienia, w sumie to ja chciałem od razu brać te 276mm ale łysy strasznie mnie męczył że 280 też będą dobre, ale widocznie nie będą. Fakt że są sporo droższe ale nie ma co kombinować jak mają klocki lub tłoczki się wysunąć...biorąc pod uwagę że ja wolno jeździć nie lubię. :-D No i teraz zastanawiam się nad tarczami, na pewno nie wezmę wierconych/nacinanych bo na obecnych Mikoda GT klocki TRW nowe zdarły się przez 12tyś. km i bardzo szybko brudziły felgi.

Dziś od godziny 9 rano do teraz przeciągałem i lutowałem od nowa wiązkę, bardzo zmęczony jestem ale wreszcie jest to zrobione jak należy. Teraz już tylko poskładać wszystko do kupy w środku :-x

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 maja 2012, 22:50

sagem pisze: na obecnych Mikoda GT klocki TRW nowe zdarły się przez 12tyś. km
:shock:

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 06 maja 2012, 22:58

Słonik pisze:sagem napisał/a:
na obecnych Mikoda GT klocki TRW nowe zdarły się przez 12tyś. km
Co sie dziwisz, nauczyl sie od Łysego odcinki to tak lata :mrgreen:

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 07 maja 2012, 10:52

sagem, wysunięcie kolcka lub tłoczka nie grozi :-) . Nie są wcale droższe te 280mm. Dla porównania 276mm/25mm zimmermann kosztuje 180zł szt., zaś 280/22mm 160zł szt. Z drugiej strony dziwne że w moim przypadku 280mm będą dobre a już w twoim nie. Niestety dobre klocki są drogawe bo np. Ferrodo to koszt. ok. 280zł(zapewne ze względu na styk zużycia), a TRW już tylko ok. 180zł(bez styku zużycia). Daj znać jak zamontujesz.

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 07 maja 2012, 10:56

Łysy, pewnie dlatego, że Sarzem ma rozstaw 4x108mm, a Ty 4x100mm (z tego co pamiętam masz tam rzeźbę). Jasne wreszcie czy coś trzeba wytłuścić?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 maja 2012, 11:13

Wtrącę się nie chcący podobno klocki Pagid są gut, tylko nie mogę znaleźć za bardzo ich jak i opinii na ich temat :-/
ps. i nie drogie

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 07 maja 2012, 11:19

DeS, już wszystko jasne :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 maja 2012, 21:09

Wczoraj kurier przytargał taki kawałek metalu od Słonika, czyli wreszcie do pełni szczęścia custom tłumik przelotowy 2.5"

No i jakieś tam foto w trakcie polerowania.

Jutro spawamy :-P
Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2013, 19:12 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl