Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

(B4 1Z) problem z alarmem

ODPOWIEDZ
swayn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 02 wrz 2011, 21:51
Lokalizacja: PARKOSZ

(B4 1Z) problem z alarmem

Post autor: swayn » 09 maja 2012, 12:06

Witam !
W samochodzie mam fabryczny centralny zamek i alarm wszystko było sterowane z kluczyka. Niedawno zamontowałem sterownik na pilota. Wszystko podpiąłem zgodnie z załączoną instrukcją tak jak do sterownika pneumatycznego, sterownik umiejscowiony koło nóg kierowcy. Centralny zameczek działa jak należy jedyny drobny problem jaki zauważyłem to taki, że przy zamykaniu samochodu z kluczyka alarm się uzbraja i dioda w przełączniku świeci, natomiast jak zamykam z pilota alarm się nie uzbraja, świeci tylko dioda od sterownika ( czyli imitacja alarmu)
Potrzebuje podpowiedzi czy winą za taki stan rzeczy jest złe podpięcie sterownika, czy tak musi być !
Może trzeba skorygować podpięcie sterownika żeby wszystko poprawnie działało.
Za wszystkie podpowiedzi dziękuję !

[ Dodano: 2012-05-12, 18:06 ]
kurde nikt nic nie doradzi :?:

[ Dodano: 2012-05-16, 08:10 ]
Podobno można to zrobić tak żeby wszystko działało jak należy, kwestia skorygowania podpięcia sterownika tylko że nie wiem dokładnie jak ma być podpięty. Ewentualnie może ktoś podpinał sterownik centralnego zamka do samochodu z fabrycznym alarmem i działa mu wszystko. Dzięki za każdą podpowiedź !!

[ Dodano: 2012-07-07, 15:39 ]
Witam ponownie.
Trochę czasu minęło od pierwszego posta , ale najważniejsze że udało mi się w końcu podpiąć sterownik tak jak być powinno podpięte. Czyli z pilota zamykam centralny zamek i automatycznie uzbraja się fabryczny alarm. Musiałem sterownik centralnego zamka skonfigurować jak w przypadku sterowania masami. Przewód sterujący pompką zlutować razem natomiast sterowanie zamknięcia i otwarcia drzwi odbywa się za pomocą "masy" a czas można ustawić na 0,5 sekundy. Przewody których szukałem to przewód brązowo-szary zamknięcie, i brązowo-zielony otwarcie. Są w tej samej wiązce co przewód sterujący pompką. Sterownik umiejscowiony nad nogami kierowcy.
Wszystko śmiga jak należy.
Poniżej fotki które przewody należy wykorzystać:
Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl